2008年7月24日星期四

1/60 「Z」三頭像


早年為配合新劇場版而推出的1/60頭像,手功精細.毎款均有兩種顏色,自己則選擇原色.幸好沒有系列化,吾係真係大件事.


MSZ-006 Z Gundam







RX-178 Gundam MK II







MSN-100 百式







後記 : 雖然自己都算係幾鍾意Gundam,但自己擁有關於Gundam的玩具真係十隻手指數得哂都仲有淨!!之前買落D Fix,搬屋果陣時送哂俾friend, MIA只係得RX-78,紅勇同埋隻GP-03大貨櫃.至於那些MG, HG, HCM PRO,毎次拿到上手,總是提不起意慾,到最後也只是乖乖放下!!難道真係年紀大左,連口味都開始轉……



2 則留言:

  1. 人老心不老咪得囉! 我兩年前玩返高達模型之前都同你一樣! 「毎次拿到上手,總是提不起意慾...」 但前年去動漫節, 見到些"正"作品... 就係咁回歸咗啦! 你可能只在等那一刻的意慾...
    [版主回覆07/24/2008 22:45:00]其實我都睇中黎緊隻MG RX-78 2.0,睇吓到時有無縁啦

    回覆刪除
  2. 我只有Z.....
    [版主回覆07/25/2008 12:50:00]我原本都係,不過諗住儲開咪買埋其餘兩隻囉...

    回覆刪除