2008年7月31日星期四

S.I.C. Vol.42 - 異魔神 桃塔羅斯(MOMOTAROS)


要説幪面超人電王的真正主角是異魔神相信好多人都認同,四名異魔神搞笑,搶鏡的演出,重唱主題曲及插曲,甚至拍埋MV,風頭可以話一時無兩!!而在衆多異魔神中,最受歡迎一定是他 - 桃塔羅斯(MOMOTAROS).


桃塔羅斯-由日本童話角色桃太郎的名字演變而成,是第一名慿依良太郎的異魔神.性格火爆,愛出風頭,經常和其餘三名異魔神嗌交.因本身造型已很凸出,所以今次SIC化可以話全無修改,和原造型幾乎完全一樣.唯一特別是將全身紅色部份,運用透紅方式表達出來.





素体骨架和電王一樣,而因為没有外甲阻着,令活動能力比電王好,輕易就能做出如盤膝等動作.為配合桃塔羅斯的鬼馬性格,特別附有半閉眼及合眼的面部表情配件作替換.囗部亦能張開.








配件包括 : 4種手部配件,咖啡及專用刀一把.





日版初回特典 - 金屬制刀一把及catalog一本.








已知Vol.43Gun Form及龍塔羅斯,Rod FormAx Form則以SIC limited形式發行,但就無公佈出浦塔羅斯及金塔羅斯,Bandai就係咁,出D吾出D……



2 則留言:

  1. 今次既SIC出得真係好出色! 如果Bandai出哂5隻小鬼就好啦!
    [版主回覆08/01/2008 12:13:00]我都想Bandai出哂,耐何.........

    回覆刪除
  2. 等你的桃桃等了兩天^^ 笨四應該大機會,因為都幾受歡迎. Rod Form 和 Ax Form係 SIC limited,唔使買lo.
    [版主回覆08/01/2008 22:19:00]都吾係架!!東映限定就難講D!!SIC limited應該好似古加,響鬼三猛士等,貨源應該吾係問題!!

    回覆刪除