2008年7月22日星期二

拍拖睇Batman


尋晩兩公婆拍拖去左睇Batman – The Dark Knight.諗返起對上一次應該係睇007.自從阿女升左小學後,D咁既活動對我地呢講真係成為了奢侈品.説的當然不是錢銀問題,而是時間!!所以現在阿女放暑假,同時亦係我地放假既時候.到一開返學,我地又會周身吾得架喇!!


回説套戲,真係好好睇!!Heath Ledger真係好搶,語氣,小動作,表情都一流,而且不只癲,仲充滿智慧,真係將Joker呢個角色活演出來(可惜已成絶響).而且成套戲帶出人性的道徳觀念亦値得人反思(由其係郵輪果段).另外好記得一段對白:「英雄不一定要受萬人景仰,當世界需要你時,你的出現會有人歡呼,但當世界不需要你時,你就只是被人追打….充份表達出Batman這個悲戲英雄的處境.


P.S. 將來出BD真係要買黎收藏!!


 


2 則留言:

  1. Ledger真係做得好好! 但, 始終覺得Jack Nickolson做得全神D...
    [版主回覆07/23/2008 11:44:00]講真,兩位都演得很出色

    回覆刪除
  2. 個個朋友都話好睇.....
    [版主回覆07/23/2008 18:02:00]係啊!!兩個幾鐘真係絶無冷場!!

    回覆刪除