2008年8月3日星期日

2008動漫電玩節遊記 part 1

尋日幫阿女交完旗袋即坐MTR去動漫節!去到真係嘩嘩聲!!多人多到嘔!!排左半個鐘倒入到會場.一向習慣都係排左天下先,因為想買本畫集.但今次天下個攤位真係好差,排隊排得好混亂!!搞到果個位迫到插針都插吾入,加上隔離角川又係好多人,搞到根本吾知個龍尾係邊!!真係把鬼火!!索性吾排留返係書局買算啦!!



既然吾去排天下,就多左時間可以慢慢行!!d online game完全無興趣,D可以話炒成萬銀既真魔假魔就更加吾好提講返D自己有興趣的.今年多左D玩具參展商品有:


壽屋及群雄動系列








隻太空保衛者實物好過戰羅刹同銀河旋風,正!!入得過!!




東映搞個星矢攤位,可惜賣D野吾係咁吸引.唯一吸引係D原畫,但好貴….





Bandai個位展出左海鬥士隆奈狄斯格沙同海皇波塞冬,看完實物後已決定了!!普通DX版同入!!





TF counter無セ野睇...









電撃比賽在part 2.


5 則留言:

  1. 我在網上看見第一天的人潮,我就放棄不去了.
    [版主回覆08/03/2008 22:15:00]我都要諗諗下年仲去吾去......

    回覆刪除
  2. 自從第一年我有去過之外...
    之後每一年的動漫節...我也沒有去過了...
    [版主回覆08/04/2008 09:09:00]我就年年都有去,其實都係想襯吓熱鬧!!但經過今年後,真係要諗諗.........

    回覆刪除

  3. 去動漫節嘅朋友係真正愛動漫
     
    定係想趁暑假賺吓外快呢
     
    A
    [版主回覆08/04/2008 19:15:00]年年都有人話D精品可炒成N倍有多,但係吾係真係有價有市呢?

    回覆刪除
  4. 今年有乜收獲.
    [版主回覆08/06/2008 16:22:00]唉....真係無乜收獲........

    回覆刪除
  5. 其實我都去左,係星期一的事,不過沒有俾錢入去,只是鄰近影下相,下次有機一定入去睇睇,因見你影了好多我喜歡的動畫人物
    [版主回覆08/06/2008 20:34:00]下年試吓入場睇,真係幾多野睇架!!

    回覆刪除