2008年8月22日星期五

Medicom RAH - 孫悟空


市面上雖然有很多龍珠玩具,但自己一直没興趣.直到Medicom 推出以龍珠系列的12Figure,自己不禁説了句:「終於等到了」.確實這隻RAH孫悟空真的没讓一衆龍珠fans失望,絶對係龍珠fans必買之作.


Box Art



面相不用多説十分神似.頭髮的表現更是一絶,加上幾條飛起的髮毛,更為立體生動!!






本體關節多,基本上很多姿勢可完全表現出來.脚部分上下兩件,令其更為貼地.配件中有四對不同姿勢的手作替換,可重現悟空各種必殺技如 : 龜波氣功,元氣玉等.至於件衫是悟空前往娜美星時所穿的,用料比較薄.褲則刻意車上不少褶位,表現更漫畫化!!大腿位太幼,所以條褲不是太貼身,加海綿貼後效果好好多.而腰帶内藏鐡線,令擺poses更有動感.















説起龍珠,自己有少少感想想分享!!話説自己當年對龍珠十分着迷,為了第一時間睇最新連載,刻意坐車去荃灣一間文具店,目的就係果十幾頁影印的少年Jump連載!!(Ava也有試過陪我去呢!!)對比起現在,隨便係網上面search已經彈出不少link供你download.無疑隨着科技發達,可為我們帯來不少方便,但回想起這些回憶,又有另一番滋味呢!!



2 則留言:

  1. 當年 少年 Jump 很艱難才買得到,轉眼間已經售清.
    [版主回覆08/23/2008 08:41:00]加上當時[網上連載]呢四個字係歴史中仲未出現........

    回覆刪除
  2. 可惜太貴......
    [版主回覆08/28/2008 12:47:00]以RAH黎講,呢隻算平架啦!!

    回覆刪除