2008年8月12日星期二

山口式 - ARX-8 LAEVATEIN


昨日一知道新兩款山口式出左,放工即時去葵芳入貨,但目標不是隻天元(完全是呃錢之作)而是這台我全不認識的機体ARX-8 LAEVATEIN.不知為何初初一看見其機設已十分喜歡,所以對這盒山口式十分之期待,而結果今次真的没讓人失望!!


Box Art & Packing




來自小説Full Metal Panic出場的機体ARX-8 LAEVATEIN,玩過機戰的朋友應該對宗介所駕駛的ARX-7有所認識(雖然長期收在格納庫).從外形上不難發現和ARX-7有少許相似.可動關節有50處之多,自己没有刻意去數,但今次賣點明顯不是放在活動能力,而是其豐富的配件!!手部配件有4,可換裝成Full Armor形態及多款武器配件!!


通常形態,Size比一般山口式細少許.活動能力貫徹一向山口作風,没甚麼驚喜.





Full Armor形態.玩時小心頭頂那執鬚,TD已有小部份人斷接口位了.多用途爆破·榴彈砲可分拆掛在右肩上.





武器包括 :


M1108反坦克匕首兩把.




76mm散彈槍.




M1097 AS用手榴彈,使用輔助手臂進行投擲.



GRAW-4單分子切割刀兩把,平時收納在兩膝内.



ARX-8的最強武器 - 165mm 多用途爆破·榴彈砲.





好耐無試過玩山口式玩成兩個幾三個鐘,毫無疑問今次這隻山口式是滿意及充滿誠意之作品.加上原定價¥2590,來到竟以4算多少少的低價發售,真係可以話「大盒夾抵玩」!!



3 則留言:

  1. 越出越密,買唔切喇.....
    [版主回覆08/14/2008 12:41:00]所以都係選擇性咁買,隻隻買真係吾得掂.....

    回覆刪除
  2. 好正!
    [版主回覆08/14/2008 22:46:00]加上抵玩,真係買得過!!

    回覆刪除
  3. 好多人都唔識呢隻嘢,但又幾得人鐘意!
    [版主回覆09/27/2008 00:19:00]好似我咁,貪佢多裝備玩

    回覆刪除