2008年8月30日星期六

魂Spec - 重戰機亞路加 L-Gaim


去完旅行,餓左幾日(我講玩具),第日即去吓葵芳逛逛,竟然見到隻重戰機出左!!呢隻係我今個月既目標,加上價錢抵玩,當然第一時間帶返屋企啦!!



本身没有看過這輯動畫,認識它最賴機戰及「五星物語」.因鍾情FSS(自己手上的模型還未動手…),所以找回永野護的作品,才知重戰機及卡碧尼亦是出自他的手筆,亦因如此,當Bandai宣佈推出魂Spec,已十分期待了.但把玩過後,有點讓人失望!!


Box Art & Packing





機身比例造得良好,全白色外甲(希望不會變黄啦!!)除脚部内骨架金屬製外,其餘全膠製.





以魂spec系列來説,這隻亞路加的活動能力可以話係此系列最差的一隻.手肘關節不能屈上90,脚部關節活動範圍大,但頗為麻煩,要拉下才可屈動.雖活動能力表現一般,但豐富的配件及Gimmick亦能為此作挽回不少分數.







主角駕駛的飛行Spiral Flow.



頭部可拉上收納駕駛艙Spiral FlowGimmick.



手臂内側可收藏劍,亦是Hand Launcher.



脚部兩側的平衡器可展開.



其中兩種武器:Saber & Lancer.




盾能裝備兩支Power LauncherS地雷.



附屬的膠管可將Power LauncherBuster Launcher與腰部的能源囗接駁起來,但頗為麻煩.





附有MK II的專用大炮 - Buster Launcher,重現最終話劇情.手制可拉動.




附贈品的LilisGaim模型,只於劇中資料中記載,實機並不存在的機體.



本作整體雖略為令人失望,但如推出MK II,還是會乖乖俾錢的……



5 則留言:

  1. yOuR BlOg iS vEry nOvEl I Add YoU To do My BeSt FriEND HoPe yoU CAN DO So thX
    [版主回覆08/30/2008 22:59:00]多謝你黎我個blog喎!!已add左你啦!!

    回覆刪除
  2. 還是喜歡舊版多一點!
    [版主回覆09/01/2008 13:43:00]舊版??邊隻??

    回覆刪除
  3. 十幾年前隻1/100合金!
    [版主回覆09/02/2008 20:45:00]啊!!我記得邊隻喇!!Thank!

    回覆刪除
  4. 還是喜歡舊版多一點!
    Actually that one was from more than 21 years ago la..
    [版主回覆09/12/2008 09:17:00]要找返隻舊版相信都D有難度......

    回覆刪除
  5. 我係台灣見到有MARK-II... 我買左但未砌~HA
    [版主回覆12/15/2009 11:30:00]Hi!!你好!! Mark II個設定有變形,真係幾正!!希望魂spec遲D可以出埋啦!!

    回覆刪除