2008年10月18日星期六

山口式 - 天元突破紅蓮之眼(最終形態)

就算被因果之輪團團圍住


 殘留下來的執念開辟出口


 就算無限的宇宙層層阻止


 用沸騰的熱血來決定命運


 連天的次元都一拼突破


 把自己的道路用力量體現出來吧!!


 天元突破紅蓮之眼,你以為我們是誰!!



在最終話登場,集大紅蓮團各成員的螺旋力,由超銀河紅蓮之眼進化而成的最終形態「天元突破紅蓮之眼」終於在山口式系列中推出.以可動計,這隻算得上第一隻,作為天元迷,當然要第一時間擁有!!(加上没其他選擇…..)


Box art & Packing




在動畫中被稱為無限大,將星球銀河當石頭般扔,實物化後要説其比例根本不可能吧!今次山口式上色及QC都不俗.外形上雖看似瘦削,面相亦有少少怪,但背後的火炎正是其靈魂所在,單單企定定已霸氣十足!!






身後的火炎有Balljoint,不致於影响雙手的活動範圍,但始終有一定重量,所以很難站得穩.





配件有用作替換顔面口中螺旋眼的火炎,一對手掌及握手.當然少不了鑽頭,而且可以在鑽尖加上爆風.







一對握手的作用就是引大家買埋同系列的陽子及Enki,因為可以重現劇中手執超電導狙擊鎗和雙刀的英姿!!






對我來説,應該可以為山口天元系列劃上句號吧!!



5 則留言:

  1. 但佢果樣好似......笑既...?
    [版主回覆10/18/2008 19:44:00]睇返動畫係e起棚牙,可能山口做吾到咁detail掛........

    回覆刪除
  2. 塊面咁花既?
    [版主回覆10/18/2008 19:45:00]好彩個頭咁細,遠睇無咁覺既.........

    回覆刪除
  3. 最終形態真係好型呀~
    [版主回覆10/18/2008 23:03:00]出埋大紅蓮同超銀河紅蓮就好啦

    回覆刪除
  4. 呢隻天元突破邊到有得買?幾錢?
    [版主回覆11/02/2008 21:44:00]旺角好多地方都有得賣,如:信和.價錢約140.

    回覆刪除
  5. 仲有加多樣,買完洗唔洗自已特別上色?
     
    真係好型仔
    [版主回覆11/02/2008 21:45:00]吾洗特別上色,一開盒即玩得

    回覆刪除