2008年10月4日星期六

Fraulein Revoltech - Yoko 陽子


原先對Fraulein隻陽子係非常期待,因為睇官圖真係好正!!但當係TD睇過D實物相後,即時嘩左一聲!!同官圖差咁遠既…..諗住放棄之際.尋日行賊船見到有得賣,唔信邪去問sales攞盒黎睇,結果睇左五六盒,終於俾我到盒最似様喇!!(未買既朋友真係要睇多幾盒,真係盒盒個樣都可以唔同,攞命!!)


Box Art & Packing





不知是不是榎本喜愛作童顏造形,這隻陽子外貌上亦和之前的綾波麗及明日香一樣,.





論身形,真係要俾一百分!!完全表現出陽子少女時期應有的baby fat.但説到活動能力則只屬一般,而且關節很鬆.另外真的不明為何此系列已出到第十隻,仍未解決大腿關節問題,只能作90度屈曲實在有點兒過份.




配件方面有:帶太陽眼鏡連頭髪,另一種表情面相,三對半不同造形的手部作替換.當然少不了超電導狙擊鎗,而且可使用皮帶揹上背後,但感覺上條皮帶好似好易斷,把玩時小心.












少不免要和MMS作比較.MMS隻陽子的可玩性十分高,活動能力非常好,但因太多螺絲位而令外觀有所影響. 至於Fraulein隻陽子則相反,外形靚但活動能力差,如果真係要二揀一,自己會傾向選擇Fraulein,因外形比例都造得好!!



6 則留言:

  1.  靚
    [版主回覆10/05/2008 20:31:00]thx!!

    回覆刪除
  2. 我仲未買到呀~~~下午出去旺角睇下先~
    [版主回覆10/05/2008 20:33:00]尋日係旺角2/f賊船見到仲有5-6盒,不過炒到好貴!!接近兩魚!!

    回覆刪除
  3. 我也買了啊...
    不過我無 mms...
    所以唔知邊隻比較好...
    [版主回覆10/05/2008 20:35:00]我果隻關節好鬆,吾知你果隻係咪好D呢??

    回覆刪除
  4. 我果隻又不是太鬆 bor...
    相反...早前買 No. 004 / Pacco 就真係鬆得幾緊要的...
    [版主回覆10/06/2008 11:25:00]唉...我果隻好鬆,舉起支鎗都有D難度....

    回覆刪除
  5. 當佢係17歲version玩....
    [版主回覆10/06/2008 13:57:00]14-15歲就差吾多,哈哈!!

    回覆刪除
  6. 我覺得外 型MMS好d!!山口果隻個樣太bb啦!!
    [版主回覆10/06/2008 21:57:00]其實MMS的外形不差,只係 Fraulein 有番d肉地,cute d!!

    回覆刪除