2009年3月21日星期六

figma - 柔王丸 [原作版]


「模型神童三四郎」絶對係有返咁上下年紀既人(自己)的童年回憶.小時候已追看亞視,還記得擁有過柔王丸及魔人盒模型,早已對其留下情意結.早前EX合金出果隻柔王丸其實係非常想擁有,因為其外形及比例都十分出色.點知…..記得當時第一日出已飛出去賊船諗住入手,但開左兩隻都真係完全揀吾落手,不是上色一撻撻就是油出界,加上拿上手輕飄飄,最終打消念頭放棄.現在這對figma,算係彌補返早前的失落吧!!


Box Art & Packing




回説figma出的柔王丸,外形同樣參照漫畫版,但和原作分別頗大,造型偏向美型化.手臂刻意製造肌肉感.而為遷就活動範圍,削減上身及手臂少許内位有點美中不足.






活動能力不俗,關節實淨.脚板位比櫻姫大,無需支架亦企得十分穏陣.




配件方面,合共有四對替換手,三種面相及支架.











希望將來會有廠商可製作出一隻完美的柔王丸,我一定會乖乖上釣!!



1 則留言:

  1. 大量pvc figure出售,有預訂,格仔箱有少量現貨,歡迎查詢。如無現貨,會在你落order後向代理訂,有貨通知你來取,謝謝。


    Play hard toys~網上預訂figure專門店
    http://hk.myblog.yahoo.com/playhardtoys

    油麻地現時點172鋪A6箱
    開放時間:
    一至五  6:30-9:30pm
    六,日    4:30-9:30pm

    回覆刪除