2009年3月19日星期四

figma - 櫻姫 [原作版]


雖然已入手超過一個月,但也是近日才正式開盒把玩,算是一份遲來的報告吧!!今次係第一次接觸figma系列,可以話完全係因為被「模型神童三四郎」所吸引.幸好總算没有讓我失望.今次先介紹櫻姫,下篇才到柔王丸吧!!


Box Art & Packing




外形參照漫畫版造形,再由淺井真紀作監修,和原作有少許分別.身形線條亦比較纖瘦.





配件方面,合共有四對替換手,三種面相及支架.講起面相,其中一個白眼是為未起動模式,但實情又有多少人會用這面相作display?真係情願figma俾多個萌D既表情好過.





活動能力不俗,而且關節實淨,要擺出靚pose可謂全無難度,加上不像山口式般扭到格格聲.感覺上figma出的人形真係幾好!!但因脚板位細少,比較難站得穏.









比較之下,櫻姫係出得好過柔王丸,始終figma是靠出女figure出名吧!!



1 則留言:

  1. 我仲爭一隻SPECIAL及一隻NORMAL先齊SET....要選最好玩FIGMA, 長門係必然之選!
    [版主回覆03/20/2009 14:14:00]好彩到現時為止figma都淨係中柔王丸同 櫻姫.....

    回覆刪除