2009年3月29日星期日

Tamashii Nation 2009限定 - S.I.C. 桃塔羅斯 未契約 Ver


今日原本諗住係買冥雙子,結果都係忍吾住帶它回家,目的只有一個,就係要完成整條S.I.C.電王系列,所以口講就時常話玩到厭,到最後又係乖乖俾錢.


Box Art & Packing




造形和Vol.42一樣,但就以未契約時的沙子形態作配色.








活動能力不多説了(大家可參考之前寫的S.I.C. Vol. 42).配件另有兩種表情及對替換.







下隻目標係shop限定Negative電王.



3 則留言:

  1. 連劍都無!
    [版主回覆03/29/2009 12:14:00]我用返初回限定送果把鐵劍,都幾襯!

    回覆刪除
  2. 嘩...
    很想要...
    不過可惜實在太貴了...
    [版主回覆03/30/2009 12:24:00]約12算,真係一頸血

    回覆刪除
  3. 必入之選! (如果見到既話!) Negative電王反而唔會入, 全因自改中....仲有隻黑桃!
    [版主回覆03/30/2009 14:05:00]未有魂限定前,其實皆旺四眼哥哥都有自改Negative電王賣,不過既然而家Bandai肯出,緊係買返正版啦.

    回覆刪除