2009年5月21日星期四

人見人愛的則卷小雲


IQ博士 - 鳥山明八十年代時的神作.瘋狂的劇情,搞笑的橋段,加上耳熟能詳的主題曲,當時的人氣可以話一時無兩.而最深入民心既,當然就係「小雲同小吉好重要」.前陣子Medicom推出了一隻大約7吋高小雲公仔,已給她的可愛表情吸引到,但奈何定價太高而只好放棄.誰不知早幾日行皆旺,見到一隻不用百元的翻版貨,而且仿真度極高,幾可亂真,雖明知是老翻,但心魔作崇下仍將她買下!!



Box Art & Packing




純擺設,只得雙手及頭部可扭動,工人褲亦有不少線頭需要自己修剪一下.但可愛的面相加笑容,可彌補以上一切缺點.








5 則留言:

  1. 雖然是 VCD 但真係好靚, 可能 d 相映得靚
    [版主回覆05/22/2009 12:59:00]thx!!今次呢隻老翻真係有99%仿真度,同正版拍埋一齊都幾難分得出

    回覆刪除
  2. 其實我個人都唔會抗拒買番版, 只要質素 ok, 價錢真係平佐一大截, 不過有時 d 質素又真係買唔落手
    [版主回覆05/22/2009 21:12:00]好似隻老翻TF米奇真係買唔落手........

    回覆刪除
  3. 吓, 呢隻係米奇貨?  唔係呀!! 好靚喎
    [版主回覆05/23/2009 09:26:00]如果唔係個價錢,我真係以為係正版....

    回覆刪除
  4. 我果隻正版的質數跟番版的...並沒有什麼大分別...
    [版主回覆05/25/2009 09:11:00]早兩日行旺角已見到正版小寶寶出左,唔知呢隻又會唔會有老翻??

    回覆刪除
  5. 應該係老鼠貨, 老番好難做得咁似!
    [版主回覆05/25/2009 12:08:00]我都懷疑係!!呢野係脚板個Medicom Trademark都有翻埋!!

    回覆刪除