2009年5月15日星期五

S.I.C. Vol. 47 – 異魔神 浦塔羅斯 (URATAROS)


異魔神 浦塔羅斯 源自日本童話角色浦島太郎的名字.喜歡識女仔及自覺自己係靚仔,是第三個憑依在良太郎的異魔神.


Box Art & Packing




由安藤賢司作造型.雖然外形忠於原著,但面形好像遭壓扁,肩膀套甲又分得太開,容易變成A字膞,令整體出來既比例十分奇怪.實在令人失望,要數唯一可取之處便只獨在透明藍件的配色上吧!!





活動能力和之前的SIC電王系列没分別.比較特別是肩膀甲的新設計,加強了雙手的活動範圍,但都係果句:分得太開喇!!



配件方面替換手有五種,魚竿及假魚餌各兩種,咖啡,鏡子,羽扇及武器Uratarod各一,都算幾豐富.







其中一支魚竿需要連同武器Uratarod一同使用




僕に釣られてみる




月尾出埋熊仔就可以一家團聚啦!!



2 則留言:

  1. 這一對我仍然未買啊...
    [版主回覆05/16/2009 09:44:00]今次呢一對個價都企得幾硬

    回覆刪除
  2. SIC越嚟越貴, bandai真係對班客好....
    [版主回覆05/16/2009 19:16:00]我地呢班客仔又甘願接受,唉.......

    回覆刪除