2009年10月29日星期四

[PS3] – BAYONETTA


玩左成兩個幾月MH3,正開始覺得悶之際,剛剛好有新game,時間岩岩好!!呢隻BAYONETTAProducer係神谷英樹,自不然令人聯想到Devil May Cry,但玩落便發覺兩者分別好大.場景設計好得,而家玩左五關,可以話場場都有驚喜.雖然間唔中有少少lag,但無捐戰鬥時既流暢度.戰鬥系統超多變化,拳脚組合技多,又有召喚術同變身,要配出有效的攻擊真係需要花D時間去練習,另外一定要熟習按R2Witch Time,呢招絶對係致勝既關鍵!!至於難易度都算幾高,加上我技術唔係咁好,Normal第四關打雙頭龍無記錯都好似continue左五六次.總括而言呢隻係必玩之作,但係而家只係得日版,所以要捱貴價,想等行貨既朋友可以等到十二月.但對我黎講,十二月我已經預留左俾另一大作 - FF XIII .


不過講到尾,game最吸引我既地方,一定係眼鏡娘造型既女主角!!



攻略網 link : http://bayonetta.gkwiki2.com/index.html


6 則留言:

  1. 個女角好靚喎, 除左隻腳長左少少
    [版主回覆10/30/2009 00:09:00]50吋長腿

    回覆刪除
  2. 救命呀~我家PS3已封曬塵啦 自從KOF之後都冇留意PS3有咩新Game,最弊係我KOF入手后淨玩過一次(唔慣呢集嘅操作+冇大佬==)所以ANGUS兄~呢排有咩10分嘅PS3 Game介紹(呢隻有出街見到嘅話,見你介紹得咁好,當然-必入)
    [版主回覆10/30/2009 09:56:00]我部PS3都封塵左兩三個月,到而家先重開我介紹!!呢隻Bayonette而家上日本PSN有試玩Demo download,試左岩自己玩先買都未遲!! 至於近排有乜新game推介,相信除左呢隻,都應該係鐵拳同Uncharted 2!!
    P.S. 多口一問,你個PS3 ID係乜??等我可以add你!!

    回覆刪除
  3. 隻fame最 吸引我既地方係宣傳poster個姐姐. 不過今次360版好好多...... sega..... 我睇(打)埋鐵拳全ending,就正式玩姐姐
    [版主回覆10/31/2009 20:13:00]我而家都停左係第六關儲錢買爪

    回覆刪除
  4. 鐵拳同Uncharted 2絕對係PS3必買之作!!! 呢隻Bayonette我應該唔Down落嚟啦,因爲我屋企down得好慢架(><)直接買開心啲 我哥前兩日去日本玩,希望佢GET到佢去前我留畀佢嘅[訊息]喺日本買返嚟啦 PS:死囉~我唔知我ID係咩?(==)lll  畀你email,得唔得架?
    [版主回覆11/02/2009 12:39:00]睇到我個blog上面個PS3簽名,我個PSN HK ID係AngusYK, 隨便add我啦!!

    回覆刪除
  5. Angus 兄,你好!
    小弟我也是個嗜好多多的父親!
    繼Batman 及忍者外傳2 之外,Uncharted 2  絕對是必玩!
    魔女 BAYONETTA會等12月行貨,因水貨要成5XX大貴了!
    WE2010 同COD:MW2 應該也是這11月考慮購入之作。
    [版主回覆11/05/2009 15:55:00]Hi! Johnson兄,你好!我仲未買Uncharted 2 ,諗住完成左Bayonetta先再考慮吧!!今個月19號我仲有隻game要買,就係Wii隻新一集太鼓之達人二代目!!因為要同阿女一齊玩,嘻嘻!!

    回覆刪除
  6. 比你吸引到... 不過, 如有 12月行... 我估我都會買行!
    而另外 馬騮仔聽講, 都係12月出中文行貨...
    [版主回覆11/06/2009 16:15:00]12月太多正GAME玩,PSP有Gundam vs Gundam next同 PSO2, PS3就FF XIII,所以呢隻唔等喇!!

    回覆刪除