2009年11月5日星期四

超合金 200% BE@RBRICK (十二宮黄金聖衣Ver.)


平時没玩開BE@RBRICK既我,今次因為被冠以黄金聖衣Ver.,加上仲要係超合金,於是就係剛過去既「Tamashii Nation 2009 in HK」入返隻玩吓啦!!


Box Art & Packing




全合金製,包括關節位(扭動可聽到格格).所以非常重手.頭手脚腰均可動,全金色電鍍,而最吸引地方一定係肚皮上既黄道十二宮時計!!








2 則留言:

  1. 好野播! 不過好難同佢影相... 因為連自己都影上鏡.
    [版主回覆11/06/2009 15:57:00]電鍍玩具真係好蝦人影.....

    回覆刪除
  2. 呢件真係好吸引,我都想過買佢返屋企,不過又好似貴左d,所以都係未出手...
    [版主回覆11/06/2009 16:04:00]我都係貪佢成隻都係合金

    回覆刪除