2009年11月11日星期三

ALTER - ARX-7 ARBALEST 可動篇


驚爆危機 Full Metal Panic (簡稱FMP),這套超過7年既作品,近年不知為何各玩具廠商均推出其産品.先是一年前山口式推出幻之機體ARX-8,繼而是Alter今年5月推出既1/60 ARX-7,黎緊Robot魂更推出Side FMP系列,人氣可以話一時無兩.而今次介紹既,便是我上述所講三大廠商出既其中一台-ALTER ARX-7 ARBALEST.


Box Art & Packing





比例為1/60,全高約15cm.PVCABS.拿上手的第一個感覺係用料同價錢完全成反比,Yen價過萬但拿上手係有如模型般輕身,好徒也給回少少金屬部件吧!!但當仔細把玩過後,便發覺這台ARX-7絶對係物有所値.




上色及滲線表現出色,機身上的水印亦相當精細.




活動能力方面,肩位採用三重關節,雖然角度不大,但已足做出撟手的招牌動作.




手胶位内藏隱藏活門.下圖顯示左手没用活門下只能屈曲約90,而右手則是運用活門而大大提升了屈曲角度,而且活門加入連動設計,當雙手伸直,活門便會自動彈回原.這設計不但没影响外貌,而且又能増加活動能力,値得一讚.



雙脚同樣擁有隱藏活門,只需將大腿裝甲推下便能増加雙脚的提高角度,跪下動作做得很自然.而且平衡力做得好好,不需支架亦能單脚企穩.





股間關節的設計更是一絶.平時上鎖時非常實淨,運用配件中的小工具解鎖後,便能做出坐下抱的動作.實在不得不驚訝開發人員在各關節設計所下的心機.



Gimmick方面,腋下裝甲可打開,内藏刀柄及手榴彈.



背甲可打開露出機件.



拉出胸前裝甲,再打開頭部,藏有駕駛,重現待機狀態,而且更可看見相良宗介!!




下篇再介紹埋武器篇.



3 則留言:

  1. 可動性好像不錯啊...
    [版主回覆11/12/2009 09:23:00]可玩性及可動性超高

    回覆刪除
  2. Robot 魂出 lee 隻, 再次令人留意這套野, 機設真係幾正, 不過冇看過, 沒有什麼感覺, 所以冇入, 睇你的 report 算, 你這款整體上色及 detail 都好像比 Robot 魂版優勝
    [版主回覆11/18/2009 10:46:00]其實Robot魂果隻我都有諗過買,不過因為好快俾人炒高,加上detail位着實比Alter這隻差,所以都係放棄了.

    回覆刪除
  3. I very much look forward to seeing Alter's M9 & Savage.... they all look very detailed & highly articulated..
    [版主回覆03/26/2010 16:31:00]我都等緊M9,仲有隻緊急飛翼!!

    回覆刪除