2010年1月17日星期日

出關

經過兩個星期既閉關,星期五阿女同表姐終於都考完試喇!!既然係出關,梗係要去輕鬆吓啦!!所以我地就去左唱K!!



一入到房,兩表姐妹已經一囗氣點哂阿G.E.M. D,雖然新歌,但兩個都唱到忘哂形,仲同Ava爭咪唱添!!至於我,係呢三個幾鐘入面,除左唱左三四首歌外,主要都係負責出去攞野食...




唱完歌後,夜晩我地去左郎豪坊對面果間「便所」餐廳食野!!成間野設計到好似廁所咁!!




食既野我同阿女就覺得一般啦,Ava就話難食,仲話要blacklist!至於表姐就仲搞笑,話望住個尿兜飲野有d反胃喎!!所以結論係 - 去過一次就算喇!!







最後兩個野仲話要食埋個雪糕,睇吓阿女個表情幾搞笑!!




2 則留言:

  1. 你d玩具都要出關啦
    [版主回覆01/18/2010 18:01:00]嘻嘻!!係時候喇!!

    回覆刪除
  2. 出關!至緊要大人同小朋友都一樣玩得咁開心~
    [版主回覆01/20/2010 17:53:00]果日真係幾開心既

    回覆刪除