2010年1月12日星期二

超合金魂 GX-51 – Getter Dragon


自己一向對Getter一號機有鋪情意結,先是六年前入了首盒GX-18, 繼而是半年前入左我人生中第一隻EX合金(還未開盒),之後便輪到今次介紹 - 參照真三一OVA「世界最後之日」而重新修定既GX-51 Getter Dragon!!


Box Art & Packing





全高約17cm,上色及QC均表現出色,除頭,兩肩外甲及手腕位是膠製外,其餘由身到脚均為合金製,可謂重量感十足!!





GX-18比較,雖然新版比較矮小,但四肢比舊版粗壯,令整個外形看起來亦比較順眼!!



配件有替換手三對,撟手件,Getter Wing,雙斧,地台及支架.



Getter Wing是連同兩肩一整塊膠件,所以裝上後會影响雙手的活動範圍.但無可否認配合撟手parts,的確令其外形更為威武!!






活動能力方面,兩肩外甲加入類似balljoint的接合棒,令兩肩可360度及左右扭動.而股間及脚裸則採用伸縮隠藏關節,只需拉出便可大大提升其可動性!!





武器方面:手腕上的Spin Cutter可回轉,當然雙斧Double Tomahawk是不可缺少.







黎緊呢兩個月仲有兩隻Getter等緊我!!



8 則留言:

  1. 依隻真係唔錯.....我而家都仲未入, 等遲d睇下有無再平d先考慮!!!
    [版主回覆01/13/2010 09:13:00]對於鍾情合金既朋友,呢隻一定滿足到你!!

    回覆刪除
  2. 真心正~
    [版主回覆01/13/2010 09:14:00]正到痺

    回覆刪除
  3. 繞手果下實在無得頂
    [版主回覆01/13/2010 09:35:00]就係俾呢個pose吸引左!!

    回覆刪除
  4. 正呀,我都未買~
    [版主回覆01/13/2010 10:41:00]快D買啦!!

    回覆刪除
  5. 嘩,我鍾意呀!!但我真係無力,無錢,冇位玩呢d超合金啦.
    [版主回覆01/13/2010 15:28:00]今個月仲有兩隻神話等緊我地!!

    回覆刪除
  6. 已放棄合金魂,因合金越來越少而膠的比例太多...佢應該改名叫〝超硬膠魂〞!
    [版主回覆01/14/2010 09:13:00]今次呢隻絶對俾到驚喜,有成90%係合金!!

    回覆刪除
  7. hi, 大家都是叫 angus 的爸爸 , 也愛玩具 , 入來參觀下先 ^^
    多多指教 ( 你 d 相都好靚 , 好 sharp)
      講翻合金魂 , 會其代出 BLACK GETTER 嗎 ?
    [版主回覆01/14/2010 17:25:00]Hi!!好高興認識多一個愛玩物的爸爸!!!你D相仲靚啦!!
    我就梗係想超合金魂出Black Getter!!EX果隻已成為不少人既超級怨念品.....

    回覆刪除
  8. 這隻我是情意結才買,不過無乜好玩,今個月隻新三一反而好有興趣.應該正過新世紀合金個隻.
    [版主回覆01/23/2010 20:49:00]今日係旺角見過GX-52水桶腰,覺得實物一般,由其係個頭好似好細......

    回覆刪除