2010年1月25日星期一

魂shop限定 - S.I.C.幪面超人 Kiva Emperor Form


要數近這個月搞到滿城風雨既玩物中,這盒S.I.C.Kiva Emperor Form必定榜上有名.相信不少人都被初初從官圖中個偏肥身形所嚇而沒落訂,但到真正實物出街後才發覺被官圖所騙.無可否認Kiva Emperor FormBandai近年S.I.C.中頗具誠意之作,就算俾原訂價炒高一倍,亦有不少人高追,由此可見這名魔王有多大魔力!!


Box Art & Packing




在第二十四話中登場,運用金色笛子召喚魔王龍,將封印鎖錬解除而變成的最終形態.今次安藤在造型上修定得比原形更為邪惡,而金黄色外甲亦多添了一份華麗感.上色方面,雖然有少許出界(由其係金甲内的紅邊位),但可能因為其外形實在太靚,所以自覺不算太過阻眼.





活動能力方面,關節鬆緊度算適中.除兩肩外甲令雙手不能舉得過高外,其餘大致和Vol.50相同.値得一讚的是背後斗蓬可上下左右扭動,令擺pose時更為方便及自然!!





配件方面,替換手有4,魔皇劍,三種造型的Kiva Bat三世及魔皇龍Tatsuroto.另外笛子有8,而且是用透明件重新做過,誠意可嘉.



Kiva Bat三世及魔皇龍Tatsuroto上色不俗.



魔皇劍Zanvat Sword劍身有小小彎,用過風筒後有所改善,劍身蝙蝠亦比較鬆.雖然如此,但仍是現時S.I.C.上最華麗的武器,King Form把重醒劍亦被比下來.




Wake Up!!



Final Zanvat Zan!!





Wake up fever!!



Emperor Moon Break!!!



Bandai現時條生産線,Robot魂及S.H.Figuarts可説近一年人氣升得最快既系列,聖衣神話,SIC被比下來.但既然Emperor FormKivaFinal Form,應該會不乏捧場客,那又何必要以限定來推出呢??一件受歡迎的玩物,理應係越多人玩先越成功,一味只靠掛上「限定」兩字來吸引人,後果就只會是積聚越來越多的怨念....



11 則留言:

  1. 所以我沒有買...嗚...
    [版主回覆01/26/2010 11:24:00]真係炒到離哂譜

    回覆刪除
  2. SIC系列出得太多太雜,而且限定版更被狂炒......可憐我們這些支持者被迫買炒貨或放棄收藏!!
    [版主回覆01/27/2010 09:21:00]黎緊隻Wing Form又唔知係乜環境,睇怕都難逃一炒........

    回覆刪除
  3. 近年BANDAI的出品多了很多不同限定,如魂WEB或B-SHOP等,增加不少難度,亦令購買預算推高,長遠不知道怎算﹖
    [版主回覆01/27/2010 11:57:00]最衰係瑞華行又唔做野,搞到我地要捱貴貨!!

    回覆刪除
  4. 照片拍得很好,我便拍不出了~
    [版主回覆01/27/2010 11:57:00]THX!!

    回覆刪除
  5. 玩具系用來玩,唔系用來抄!!
    [版主回覆01/27/2010 22:15:00]講得岩

    回覆刪除
  6. 毒物中毒物.sic中佢最靚
    [版主回覆01/29/2010 12:13:00]自己覺得SIC拉打最靚三巨頭係紅心Wild Form,King Fomr,Emperor Form!!

    回覆刪除
  7. If I knew it's got a 可動 斗蓬, I would have pre-ordered this one!!
    [版主回覆01/30/2010 12:49:00]而家就真係唔好高追

    回覆刪除
  8. yeh cuz at the current priceline, I would opt for Maxfacotry Karas or wait for the new Guyver !!!
    [版主回覆01/30/2010 20:41:00]我都等緊村上,呢隻一定要入

    回覆刪除
  9. 唉 , 限定品越出越多 , 開埋呢個網上魂店 , 隻隻限定嚇死人 ,hk 魂店又暈左 …, 以後有乜魂店限定都係要快快出去訂 當然 , 今次的 sic 魔皇 kiva 都搞到我出晒血 … 找天多 d 時間真係要影翻夠本
    [版主回覆02/01/2010 11:46:00]仲有今次隻Kabuto,明明只係普通貨,但個貨郤炒到等同一隻限定品,都唔知係咩世界!!(好彩第二日見靚價唔諗即入)

    回覆刪除
  10. Finally it's pay-back time..... Dark Kiva SIC is coming soon
    IXA SIC doesn't look appealing though!
    [版主回覆02/03/2010 12:08:00]睇過張圖,Dark Kiva個身形真係好似Emperor Form,IXA如果可以轉埋 Form 就 perfect 喇!!(發夢中....)

    回覆刪除
  11. Just bought the new maxfactory guyver today (BFC 12)....  $850!  a bit cheaper than originally expected.
    [版主回覆02/10/2010 01:15:00]我都買左!!拿上手一刻真係大感動

    回覆刪除