2010年1月8日星期五

Revoltech – ARX-7 Arbalest


海洋堂繼年多前出ARX-8,上月終於都出埋ARX-7 Arbalest.如果要用海洋堂這盒和Alter出既1/60比較, Alter 1/60不論在用料,上色及可玩性來講,都足以贏九條街有多!!但又不至於説海洋堂這盒毫無優點呢!!


Box Art & Packing





上色及QC認真麻麻,甩油出界隨處可見,和之前既超獸,Getter及天元比較,這台ARX-7實在令人失望.





配件方面非常豐富,淨係手件都有十隻,加埋各式裝備,算是為此作挽回分數.



各款武器裝備幾乎可全部安裝在身上,這設計自己頗喜歡.一來外形更吸引,二來方便處理一些細部件.






武器包括 : OTTO/MELALA "BOXER" 57MM散彈鎗,有長短兩把選揀,配合散彈及徹甲彈,可擺出上彈pose.






M1067爆彈只得一枚,而且細小,小心遺失.



GRAW-2 單分子切割刀,配備刀鞘.



M1108 對戰車投擲用小刀,透過替換面部配件,可重現咬刀仔的場面.



Revoltech獨有設計,手腕配合換件可放出繩索.




λ-Driver,同樣需要換件,但竟缺乏雙肩展開形態,有點離譜!!



要説這台RevoltechARX-7 Arbalest的優點,除了配件多外,相信就只得價錢平,和大可以放心左扭右扭粗玩而己.



1 則留言:

  1. 對山口以經完全失去興趣!
    [版主回覆01/12/2010 11:21:00]諗住攞黎粗玩算

    回覆刪除