2010年5月6日星期四

Robot魂 <Side EVA> - 初號機


無可否認今次Robot初號機,無論配件及可玩度都比貳號機遜色,但既然之前已洗濕左個頭,今次都係預左要入埋!!


Box Art & Packing





全高約17cm,比一般Robot魂高.塗裝出色,好過貳號機.至於身形比例像偏痩了少少,同樣是股間黑色部份過大,但整體表現仍算不俗.





活動能力方面,採用貳號機的素体關節,可動範圍甚廣,關節亦非常實淨.



配件方面.替換手有13,暴走頭及兩款武器.



裝備包括:EVA必備 - 電源插頭.接合位頗實,不易鬆脱,電線可自由扭動.



武器包括:粒子刀兩把,但不能從肩甲中拔出.





歩鎗兩把除可玩雙鎗外,亦可供貳號機使用.





暴走形態需要換件,配上今盒初號機的賣點之一 - AT Field,做情景無疑是有一流的效果.





以笨大一貫的銷售手法,加上其比例比其餘兩機大,説不定五號機會來個魂Shop限定了,希望不要給我説中吧!!



5 則留言:

  1. 又Shop 限定?都有可能...出一大堆限定屈$$$
    [版主回覆05/07/2010 09:10:00]希望唔好開口中啦

    回覆刪除
  2. 如果我要批評呢件產品,只可以講腰背太直,唔多似設定~
    [版主回覆05/07/2010 14:12:00]其實真係貪呢隻可動性高

    回覆刪除
  3. 本身都想買這隻.真係貪呢隻可動性高.可以勁罷post
    但拿上手感覺有d.膠.最後放棄了
    [版主回覆05/07/2010 16:07:00]魂spec果隻都不失為一個好選擇!!

    回覆刪除
  4. Check過佢高度, 係1/200架! 又一個原因要入!~
    [版主回覆05/10/2010 11:28:00]咁咪好大隻

    回覆刪除
  5. 如果要我選羅白魂第一位,
    就是初號機了,你影得極之靚仔。
    [魔王回覆04/29/2012 01:18:55]我想佢出2.0版本!! 同埋出4-6號機!!
    [版主回覆04/28/2012 11:12:27]多謝!!不過之後果D都係魂限搞到無心機追落去.....

    回覆刪除