2010年5月19日星期三

誌上限定 - S.I.C. 幪面超人電王 Wing Form


08年推出第一隻S.I.C.幪面超人電王Sword Form,經歴接近兩個年頭,到今個月終於推出最後一個形態Wing Form,可謂一解衆電王迷心結.而笨大推出的Wing Form産品向來都以限定形式發行,今次亦不例外,採用誌上限定.起初還擔心貨源問題而一早去訂,誰不知衰記突然來一招水浸行貨,真是始料不及!!


Box Art & Packing





TV版在第23,24話首次登場,但當時只屬曇花一現,來到第一套劇場版才正式大活躍.和原設定比較,改動了肩甲的設計,而且採用軟膠部件,不怕影响活動能力,胸前的刻紋有點像羽毛,複眼非常通透,全白銀配上金色的塗裝,完全表現出齊格自命王子的身份.





配件方面,有替換手6,組合武器デンガッシャーパーツ,Rider Pass,背翼及支架.



骨架用回之前Vol.42電王系列,關節比較緊,就算裝上背翼亦無需支架支撑.活動能力亦和之前介紹差不多,一留意是衣領位置會頂着下巴,令低頭的角度減少.




絶對是本作賣點之一,在劇場版變身時一瞬即逝的翅膀,在安藤佈滿齒輪及羽毛有如鐵片的設計下,令整個Wing Form更添機械感!!





翅膀可同時安裝在超電王身上,重現劇場版施展Rider Kick一幕.



降臨!満を持して!!



Wing Form的專屬武器 - 斧及勾.






Full Charge - Royal Smash!!





已經是第19S.I.C.電王系列,王子齊格仍然是没消息,可能又要寄望魂Shop!!



6 則留言:

  1. SUPER COOL~貴嘢~
    [版主回覆05/20/2010 09:14:00]真係幾得架

    回覆刪除
  2. 呢隻有行貨 ? 咁幾多錢呀 ? 行貨有書跟嗎 ?
      Angus 兄你買得快 ,upload 也快 , 我成個月冇寫玩具誌了 … 唔好話新入果 d, 未影的舊玩具都一大堆 , 有排搞呀
    [版主回覆05/20/2010 12:49:00]行貨都有書,不過同我訂日版個價只係平幾草!!因為鍾意電王,所以先心急開盒寫report,你見我寫decade距左半年先開盒!! 期待AJ兄的復出呢!!

    回覆刪除
  3. 它那對 "翼"  今我又愛又狠...
    [版主回覆05/20/2010 12:52:00]無可否認原先版本對翼靚好多,可能成本問題!!不過對翼都幾大隻,影完相後我都放返入盒了...

    回覆刪除
  4. 今月極品玩具!...............超正
    [版主回覆05/21/2010 08:57:00]你都快D入啦

    回覆刪除
  5. 這 才是真正的wing form !!
    [版主回覆05/21/2010 12:45:00]加埋對翼成隻醒哂

    回覆刪除
  6. 黑暗邪神細胞分裂症2010年7月10日 上午10:39

    仲差new電王 strike,new電王 vega,G電王,diend complete(電王 劇場版中出現),teddy同 齊格
    [版主回覆07/10/2010 11:12:00]原來數吓數吓仲有咁多未出.....

    回覆刪除