2010年5月14日星期五

S.I.C. Vol.51 – 幪面超人Decade Complete Form


幪面超人Decade,一個不只是世界的破壞者,同時亦破壞以往拉打的形象!!那些將拉打反轉再變形的FFR,認真是慘不忍,再加上門矢士造作的演技,所以整套劇我也不是太過喜歡.唯一有追看性的,應該都係夏蜜柑和南光太郎的登場吧!!



繼續介紹埋Complete Form.外形比原設定肥,有點上重下輕的感覺,而且肩甲位過大,令其外觀上兩手好像縮短了.上色不俗,K-Touch10個拉打標記清楚可見,另外脚外側甲用上金屬件,十分重手.




收藏咭片的方法十分穩陣,不怕脱掉,這點値得一讚!!







一共有21張咭,當中10張是Kiva Emperor Form,用作Decade施展召喚術...



活動能力方面,兩邊頸位及肩甲均令頭部及兩手的可動幅度減少,而且關節位頗鬆,令本來上重下輕的身形更難企穩.



Rider Bookie能隨Decade召喚術而轉換成不同的攻擊模式.





來到大電影,更來一個Ultraman變大的戰鬥場面,真是汗顔...



下次有時間,也學Hins,仁兄般來個十人整合report!!



4 則留言:

  1. 我都係一樣,為了看南光太郎再登場同夏蜜柑小姐~
    可以變大在幪面超人J時都來過一次,總覺得幪面超人變大了不太喜歡~
    [版主回覆05/15/2010 10:57:00]變大真係唔岩拉打style

    回覆刪除
  2. SIC限定電王Wing-form好似到咗...
    [版主回覆05/16/2010 08:50:00]尋日攞左啦

    回覆刪除
  3. 藍色果隻都出左神主牌form LA~
    [版主回覆05/16/2010 14:01:00]又係一樣咁核突....

    回覆刪除
  4. 最後一日喺香港喺街旺地庫見到有間店黐住Decade $450 Kiva $300在信和3樓頑童。因爲之前冇買,而我呢度又畀人炒高了,即上去頑童買 對於呢隻的造型......不嬲都冇乜討好 SIC后亦一樣 只係爲了集齊平成10子,佢係非買不可的XD PS:黐貼子上啲卡度,好有以前細個時候的Feel,幾開心下
    [版主回覆05/18/2010 10:08:00]呢兩隻個價都算企得幾硬!!

    回覆刪除