2010年7月31日星期六

動漫節2010 - Gundam篇

未正式寫遊記前,先分享各系列的新品,先來Gundam篇!!今次瑞記整左個小展館,雖然要排隊,但都係等五分鐘,而且可以控制人流,行起上黎方便好多!!









隻The-O真係好大隻,雖然好多人話今次隻MG detail位做得唔足,但我又覺得原設計根本係咁,咁你想加D乜野入去呢??




呢隻劉備係新系列,好大隻架!!




盒RG RX-78真係好多件,而且可動真係唔錯,最衰而家炒起左,唔係都想買盒砌吓!!




呢隻應該係用1/48來呈現的.




好多兵仔同馬仔呢!!




Gundam OO即將上映,HG系列既攻勢會先打到黎,今日就見到刹那新機QAN[T]已出,把GN sword V可以組合成大劍及鉗,幾好玩!!










GFFN 隻 Full Armored 獨角太細隻了




沙刹比真係好得,相信命運會同New一樣,一出即炒....




Robot魂隻S.F.Gundam原本金色既地方變左膠黄色,有無搞錯!!




隻SDX劉備見過實物後放心哂,可以乖乖俾錢!!!




2 則留言:

  1. 三國果d好勁,好彩唔係我杯茶
    [版主回覆08/02/2010 09:38:00]我暫時都係只睇中SDX隻劉備

    回覆刪除
  2. 1/100 MG版第一次出THE-O,相信不少朋友會出手~
    [版主回覆08/02/2010 19:19:00]我個friend已經話要一出即買了

    回覆刪除