2010年7月26日星期一

阿女@夏日孩子戲2010

繼上年參加過夏日孩子戲做話劇後,今年阿女再接再勵又參加!!





今年個劇名叫「怪俠羅蜜豬」,故事係講魔法師爺爺同孫女朱莉葉隱居森林,跟住有壞人出現捉走朱莉葉,爺爺就用最後魔法將豬仔錢箱變成怪俠羅蜜豬,再去救返朱莉葉!!咁阿女做乜角色??見佢一身咁靚既打扮,就知係女主角啦!!



















係四隊表演中,阿女果組攞到最佳合作獎,Yeah!!










離開學校後,晏晝就去左近期賣廣告賣得好勁既「自家烏冬」食,D烏冬又真係幾煙韌既!!




食完野就去公公度剪頭髪,之後再去埋旺角剛開業無耐既全自助式雪糕專賣店「Funky」度自己整雪糕食,強烈推介北海道牛奶味,真係幾好味架!!










4 則留言:

  1. 好充實的親子同樂日!!
    [版主回覆07/28/2010 09:15:00]請左假陪足佢一日

    回覆刪除
  2. 見到囡囡開心你都開心啦!
    [版主回覆07/29/2010 10:42:00]當然啦

    回覆刪除
  3. 加油!我 小聰 (葉卓藍) 撐你! 話時話 Janice食yougurt嗰度係邊度
    [版主回覆05/28/2011 22:33:00]多謝!!
    P.S.其實果D係雪糕

    回覆刪除
  4. 我上GOOGLE圖片 你同 林似霑 D單獨戲都幾多吓喎...... XD w
    [版主回覆05/28/2011 22:34:00]哈哈!!原來我咁出名!!

    回覆刪除