2010年7月11日星期日

阿女@學校嘉年華 2010


毎年暑假開始,學校都會搞嘉年華會!!阿女就梗係周圍玩攤位遊戲,而Ava就會去同老師傾計,總之各自各精彩!!





今年四年級,阿女成績算叫做不過不失!!次次都係上學期差少少,下學期先黎發力追!!下年五年班會有呈分試,要更加打醒十二分精神啊!!





原本考完試應承阿女買「Wii Fit Plus」,但阿女又話可以去姑姐屋企玩都得既,所以就買近期出既新「Wii Party」都幾好玩架!!有成80個以上既mini game玩!!



5 則留言:

  1. 成家一齊玩肯定好開心
    [版主回覆07/12/2010 09:13:00]隻game好岩一家大細及招呼親朋戚友用!!

    回覆刪除
  2. WING BLOG 小小的收藏2010年7月14日 上午12:49

    wii一大家細玩最適合

    回覆刪除
  3. 真係開心呢! 希望你囡囡第日可以入到好中學啦~
    [版主回覆07/15/2010 14:08:00]多謝

    回覆刪除
  4. 我的中學也在大角嘴,但未聽過海帆道呢,相信是新填海的吧﹖
    [版主回覆07/16/2010 20:03:00]係啊!!諗返起以前既大角咀,一出旺角街市已經見到個海了!!!

    回覆刪除
  5. 依家叫我去大角嘴,相信只認得舊路~
    [版主回覆07/18/2010 20:48:00]依家既大角嘴,已經俾會所豪宅包圍了

    回覆刪除