2010年7月18日星期日

追星

原本今日冇乜節目,諗住行吓荃灣shopping,點知食完晏後,兩表姐妹突然聽到一把好熟悉既歌聲後,就飛奔左去.....原來係阿G.E.M.表演緊,今次係佢地第一次親眼見到偶像,都不知鬼咁興奮,G.E.M.仲同佢地揮手say hi添!!





















不過佢地都仲有小小失望,就係攞唔到簽名喎......




5 則留言:

  1. G.E.M. 都係我近年至愛o既港產歌手
    [版主回覆07/18/2010 22:40:00]佢唱live都算係幾好聽既

    回覆刪除
  2. 嘩~真係好近距離 兩位小朋友果然有眼光,(我覺得)G.E.M真係新人當中好出色的一位
    [版主回覆07/19/2010 09:11:00]真人個樣都ok靚架!!

    回覆刪除
  3. 下次有機會, 我會幫你囡囡攞!
    [版主回覆07/19/2010 10:36:00]幫佢地多謝你先

    回覆刪除
  4. 佢前途無限啊~~
    [版主回覆07/20/2010 09:11:00]仲咁後生,有排玩.

    回覆刪除
  5. 咁近嘅,zoom埋去影咖
    [版主回覆07/20/2010 10:51:00]梗係啦!!我地點可能同D後生迫.....

    回覆刪除