2010年10月18日星期一

SDX – Captain Gundam




SDX系列除騎士高達外,其餘都是等衰記開倉價才入手.好像今次介紹的Captain Gundam,唔覺唔覺已經是第四盒的SDX.



Box Art & Packing










G-ARMS實際的指揮官,官階大尉,編號G-ARMS01,專用徽章為獅子,也是整個SD司令戰記中的主角.玩物方面上色不俗,兩肩的獅子徽章十分細緻.可能因今次没有輕裝形態,合金成份不算太多,拿上手比Command Gundam輕身.










活動能力則貫徹SDX一向的良好性能.




配件方面有五種眼睛表情,替換手有8種,鎗,盾,軍刀,各一.




雖然没有輕裝,武器又不Command Gundam,但可玩性亦絶不差.













兩肩及背包可作全彈發射的姿態.




盾可手握及安裝在肩上,同時更可將軍刀收納在内.










鎗亦可雙手緊握作砲撃.







Captain Gundam的最大賣點 - 變形為戰車型態.過程算簡單,除車輪可轉動外,就真的没甚麼可玩性了.










Command Gundam可作勢騎坐.







必殺 -「獅子之牙」!!




下一盒目標應該係Mask Commander.至於今個月隻劉備,都係等等先啦!!




6 則留言:

  1. o係中學果時係好多人o既Dream toy!!
    [版主回覆10/18/2010 23:27:00]中學果時都砌唔少SD系列呢

    回覆刪除
  2. 雖然傻下傻下個樣,但睇得多都係有機會中毒....
    [版主回覆10/19/2010 10:45:00]MASK COMMANDER個樣型好多

    回覆刪除
  3. 之後果批SDX都唔知仲有無位擺....
    [版主回覆10/19/2010 11:15:00]真係出聖機兵就大檸樂

    回覆刪除
  4. 呢隻個樣唔多型 , 但身體同裝備 , 武器都幾好睇 , 戰車型態都麻麻地
    sdx 我得超越之龍 &Mask Commander( 也是開倉入的 ) 本來想把超越之龍的手油成金色後才介紹 , 但最後都係怕上色後會爆膠 , 所以放棄 o 左 , 看來我終於可提前把玩佢地及影相介紹 下隻想入 sdx 趙雲 , 看過玩具展 d 相 , 外型幾好呀
    [版主回覆10/19/2010 11:29:00]我都諗住下次開倉入返Mask Commander,一於今個星期去尖咀衰記開倉度睇睇先!!

    回覆刪除
  5. 今個星期尖咀衰記開倉?又開倉?乜呢期開得咁密!
    [版主回覆10/19/2010 14:39:00]衰記等錢洗 今次係海港城,去開果頭咪行吓囉!!

    回覆刪除
  6. SDX你都有玩,我就冇玩
    [版主回覆10/19/2010 15:34:00]都係見平先入

    回覆刪除