2010年10月5日星期二

Tamashii Nation 2010限定 - S.I.C. 幪面超人卡里斯 Wild Form




2008年第一屆Tamashii Nation Show中發售的超限定品 - S.I.C. Wild Chalice,一直是我的S.I.C.怨念物.雖然之前已幫襯四眼買入其代替品,但始終其貨式「只可遠觀而不可褻玩焉」所以仍希望有朝一日可擁有正貨,終於這一天來臨了!!在剛過去的魂展終肯再販,而且星期六下午更已有貨到港,問價後現貨價竟平過舖訂價,即二話不説即時俾錢呢!!(不心急的朋友大可等之後的魂shop限定)



Box Art & Packing







由安滕賢司作造型,和原設定比帶多一點邪悪感.面相和胸口用上透明件,上色雖有少許出界,但不算太嚴重.










兩柄醒鎌可收納在大腿甲後.




活動能力方面,大致沿用SIC Vol.36的卡里斯素體,關節鬆緊度適中.肩甲近乎不可動,以致雙手不能舉得過高.雙脚同樣受大腿甲影响其可動範圍,因始終已是兩年前的産品,如拿現行的SIC作比較一定有其不足之處,但整體來説仍是可玩的.







配件方面替換手有三對,武器則有:




WILD FORM的獨有武器 - 醒鎌 WILD SLASHER















醒鎌結合,使出必殺 - WILD CYCLONE!!













雖然極魂系列亦已推出Wild Chalice,但自己始終是儲開正統SIC比例,所以除了第一彈響鬼外,我没買過其他極魂(除非它出未出過的角色吧!!).有消息指Bandai還想沾手1:6比例,老實説我同樣不大感興趣,原因是太大隻,我又如何找地方去安置它們……




9 則留言:

  1. 果然應該掉左d 極魂
    [版主回覆10/06/2010 09:10:00]其實隻555同電單車真係出得唔錯架!!可能係我既問題掛....

    回覆刪除
  2. 多謝指引,我也在懷古買了這狂紅心!(Anges兄,可否把這SIC 超限定品 同旺角 四眼的代替品同場影張相比較吓? )
    [版主回覆10/06/2010 09:16:00]睇住我之前影既四眼report先!!最大分別係額頭無上到金色(下次影多次俾Johnson兄睇)
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!MxE32F2YERmW8Bp36.TVI.oayKA-/article?mid=4245

    回覆刪除
  3. 可能是太過 "wild" 吧~
    我還是比較喜歡其 original form...
    [版主回覆10/06/2010 09:28:00]因始終是Final Form,所以對它情有獨鍾!!

    回覆刪除
  4. ! 呢隻魂店又 黎過 !
     
    ! 呢隻魂店又 黎過 !
    1/6 sic,….. 如果係高可動 , 高細緻度 ,qc 好 , 價錢 around 6-700, 都可以考慮
    [版主回覆10/06/2010 10:12:00]估計魂店開訂個價會平過呢盒會場限定,AJ兄諗得過!!

    回覆刪除
  5. 我要等魂shop....
    [版主回覆10/06/2010 11:18:00]至少要半年後.....

    回覆刪除
  6. 買到心頭好~~弓起~
    [版主回覆10/07/2010 09:15:00]你仲犀利過我啦

    回覆刪除
  7. 呢個造型有d似GILLS,我都一樣咁鍾意~
    [版主回覆10/08/2010 15:29:00]剛過去既魂展有SIC既GILLS草圖,推出有望呢

    回覆刪除
  8. SIC出1:6,要買屋先得,呢隻size已經perfect,雖然我冇玩.
    [版主回覆10/11/2010 17:59:00]所以我不大看好,笨大專心搞好正統SIC吧!!

    回覆刪除
  9. Setsuna Wong Repair II2011年6月27日 下午7:48

    好正的一款極魂
    [版主回覆06/27/2011 19:51:00]呢盒係正宗SIC,唔係極魂

    回覆刪除