2010年11月16日星期二

超合金魂 GX-53 - 無敵鋼人泰坦3 (Part I)




無敵鋼人泰坦3 – 大多數機械人迷均認識它,但不是來自動畫本身,而是遊戲超級機械人大戰.厚甲,HP及攻撃高,若用魂+會心一撃出Sun Attack,5HP絶對可以.這台超級系的主力,Bandai終在4月推超合金魂,作為老餅機械人迷既我,當然不放過此玩物.現在便先介紹其交通工具吧!!



Box Art & Packing
















先介紹Mach Patrol - 破嵐萬丈平時使用的坐駕.約長5cm.小小的車仔擁有合金成份,上色可接受,駕駛席更内附主角破嵐萬丈.
















只需將車頭摺合及展開機翼,便可完全變形.




戰機-Mach Attacker.長7cm,外形上比Mach Patrol更得人鍾愛.













收起機翼便是格納形態.




同時附上三款形態的細小比例,可收納在泰坦3機身内.







Daifighter - 泰坦3變型成戰機的形態.長度約24cm,十分重身.要呈現降落擺放,除要在後方加上起落架外,亦需要從機身内扭出兩邊履帶.



















變形的過程可以説複習亦可以説簡單.複習是需要打開背部,將其履帶扭出或收於腹内,另外亦要將肩甲摺合成三角形,這過程極易刮花泰坦3的面相,保險小小還是拆下面相件才變形吧!!而簡單則在於下半身,只需將雙脚一扭一合,伸出炮管即完成!!













DaiTank - 泰坦3變型成坦克的形態.長度約18cm.接合位十分紮實.另因本身的履帶不合比例,故需接上大型底盤才可完成變形.



















下篇將介紹本體 - 無敵鋼人泰坦3!!




5 則留言:

  1. 其实呢只泰坦3值得buy?
    [版主回覆11/17/2010 09:23:00]如果鍾意高大合金玩物,而家$9xx泰坦3係値得買,而且之前買左珍寶3,兄弟機點都要買返隻!!但論玩味,我就覺得平過它的伊廸安更値得買了!!

    回覆刪除
  2. Mach Patrol 車前蓋那兩條黑色野是槍嗎
    車型麻麻 ,變型雖簡單,但變飛機後外型好好
    [版主回覆11/17/2010 09:15:00]設定中黑色果兩支的確係支槍 車型我都覺一般,但比起大武士架車仔已好好多了

    回覆刪除
  3. 我都好想要呢件...
    但我呢期真係冇咩錢,真係冇計...,唯有睇你呢度止住咳先...
    [版主回覆11/17/2010 10:35:00]呢盒市面上都幾多貨,遲D買唔怕既

    回覆刪除
  4. 點解呢隻我聽都未聽過嘅,我太老
    [版主回覆11/17/2010 11:43:00]其實係香港係無播過,真係靠打機戰先識!!

    回覆刪除
  5. 我都係玩機戰A(GBA果隻)先識泰坦
    不過低命中率所以我棄用
    呢隻只睇不買
    [版主回覆11/18/2010 20:32:00]用必中加魂打boss好正架!!

    回覆刪除