2010年11月22日星期一

Robot魂 [Side MS] - Sinanju 新安洲




雖然Gundam UC OVA只是出了兩集,但其故事内容和機設已十分吸引.由其是第二集出場的新安洲更加係中到應一應.所以繼早前特價買了Unicorn Gundam,今次剛推出的Robot新安洲實在不能等,要即時入手.



Box Art & Packing










由外號「馬沙再臨」的面具男:弗爾·伏朗托駕駛的專用機 - MSN-06S 新安洲.外形由紅色的機身配上金色的邊紋,十分華麗.塗製算可接受,主要問題都是紅色的原料色頗膠,至於金邊位買時就最好check多幾盒.(説不定遲些出金屬色的魂shop限定版呢!!)另外背包有一定重量,要站穩會有少許難度.










雖則設定中新安洲高過Unicorn Gundam,但現在Robot魂這個比例明顯有點出入了.希望遲些出的Full Armor黑獅子可以作出修定大隻少少吧!!




活動能力方面,肩位可拉出少許來増加向前移的角度,手肘只可去到90度.裙甲可動,股間的球形關節,加上膝部拉出式的技術,整體的可動範圍表現十分出色.







小小gimmick : 長鎗可收納於腰背.背包的推進器有連動式設計,拉動兩邊甲便會自動伸縮.另外小腿的推進器亦可自由調較角度.







配件方面相當豐富,替換手有七種,武器亦十分齊全,包括:




光束長歩鎗










可裝配榴彈發射器.







盾可同時安裝在肩甲及手腕上.




榴彈發射器可收納於盾内.




光束長斧要透過換件才可呈現.




光束斧有長短兩款,而且可互相連接.
















兩柄光束劍可手持及利用換件安裝在手腕内.







少不免玩玩對決吧!!







對於懶砌模型的我來説,這盒Robot魂新安洲已帶給我滿足感,而且亦心郁郁想儲齊一整套UC系列呢!!




7 則留言:

  1. 睇完真係好吸引
    聽日去188睇下幾錢先
    BTW真係想買番全武裝UNICORN
    [版主回覆11/22/2010 21:03:00]Full Armor Fix 果隻都幾貴吓!!

    回覆刪除
  2. 基本上整體好正,除咗我覺紅色位太膠,都係模型hea噴啱我D. 我HG同MG兩套compare destroy mode unicorn同新安洲都係呢個比例,冇compare過原創真係高幾多.
    [版主回覆11/22/2010 21:49:00]設定中Unicorn高21.7m,新安洲高22.6m,原來MG,HG都係呢個比例

    回覆刪除
  3. 這個好吸引呀!!! 不過已經有1/100,1/144在手,加上身價都唔少...但真係幾想買...
    [版主回覆11/23/2010 16:17:00]我都想買盒電鍍MG砌吓.

    回覆刪除
  4. 嘩!佢d金色邊油得好好......robort 魂算是頭幾位靚了
    [版主回覆12/03/2010 09:00:00]如果要我油肯定出哂界

    回覆刪除
  5. 靚 真係幾想買...
    [版主回覆12/07/2010 17:37:00]呢隻個價都企得幾硬

    回覆刪除
  6. ..just back from a 2-week trip in Vancouver & can't view TD now... do you know what has happened? 
    Between, I hope bandai gonna make the Nano-skin or SP version of this Sinanju later.
    [版主回覆12/09/2010 11:07:00]好似話TD被不明攻撃,而家做緊維修,都好幾日上唔到....
    我都想隻Sinanju出SP ver,如果係Fix Metal出就大件事喇!!

    回覆刪除
  7. 請問這隻有冇1:144咁高?
    [版主回覆01/22/2013 07:39:16]冇,但唔會差好多!

    回覆刪除