2012年4月30日星期一

ES合金 - 特裝機兵 Mugen Calibur


在香港被譯作「三一無敵」的動畫 - 特裝機兵,可能未必個個都認識!!回想當年我也没太大印象有没有追看,但就好記得擁有主角機Mugen Calibur的合金玩具,而因為不能變形,玩耐後便妄想自行改造,當然最後是不成功,仲俾我搞到斷頭斷手,所以一直想擁有回此系列玩物.雖然近年CM’S出過其玩具,但就覺得質感太膠,直到今次ES合金推出其SD,終於可以彌補到我當年改造的失敗感XD!!





主要由三台分別是吉普車,直昇機及坦克車的可變型
VM組成的戰鬥隊伍,當中以主角無限真人(無線好似改名為馬沙)駕駛的吉普車VV-54 AR Mugen Calibur最為人所認識.



Box Art & Packing







玩物本身比較細小,
12cm.SD化的身形比例没太大走樣.合金成份算高,分別是胸,背部的吉普車頭及雙脚.塗裝不俗,但比較薄身,小心把玩時刮花.







頭部後腦位置,配上
LR41電池(需另購),再按下開關便可使眼部著燈.



武器如子彈及兩柄機鎗可全裝備上身.









配件有替換手六對,兩柄機鎗,人形及地台.



活動能力方面,,肩採用球型關節,手肘二重屈曲度大,腰的可轉幅度高,股間球型關節因變型關係感覺有少少鬆,但仍有一定保持力,膝可屈至
45,跪下動作表現自然,至於接地性則只屬一般.









整體的可動性高,但要留意是擺動雙脚時小心
股間的後輪裝甲被背部的吉普車頭刮花.(我已刮花少少了,...)







唯一附設的武器 - 機鎗,以兩組件組裝而成.











另一把裝配在背部的機鎗,本身沒手柄位,我只是勉強將其夾在握手件的指蓬間,
Mugen Calibur可以玩下雙鎗.





來到變型方法:先拆頭,手脚縮短,拉開股間的關節,翻開胸甲,將雙手收納在内,此過程有小小危險,因連接的位置有彈弓設計,需要用上小小力,最後再將背部的吉普車頭及
雙脚翻過來便完成.











吉普車車身比較細小,約只有
8cm.附設擋風玻璃,機鎗可左右兩邊裝配.四輪雖可貼地,但只得前輪可轉動,而且肩甲同樣是貼地,所以千萬別當它是玩具車般推行把玩.











附送主角無限真人,但非常細小,小心遺失.













這款
ES合金Mugen Calibur不論可動及可玩,表現都令人滿意.對有香港人參與製作的ES合金來説,其手工越見成熟,作為玩家當然要支持支持,希望將來更多機械人角色如超獸機神,黄金俠等快些登場吧!!(但對其聖鬥士星矢系列就真係不敢恭維了...)

3 則留言:

  1. 記得特裝機兵當年我都買左唔少模型,呢個主角當年《精密模型》雜誌譯作卡力霸...
    [版主回覆04/30/2012 20:07:18]當年啲模型封面好有軍事味,好靚!

    回覆刪除
  2. 我都好有衝動想買, 好彩佢出得一隻 (我係一套控)
    [版主回覆04/30/2012 22:55:03]應該只出一隻,其他兩款唔會出了

    回覆刪除
  3. 天威同呢隻都OK WOR!! 可變又高可動, 呢個系列都唔差!!
    [版主回覆05/06/2012 23:05:22]天威而家個價我覺得貴左少少

    回覆刪除