2012年6月26日星期二

S.H.Figuarts - 幪面超人王蛇


要數衆多幪面超人内的歹角中,在「龍騎」中的王蛇絶對能佔一大席位!!看著淺倉威將一個又一個幪面超人殺敗,雖令人對他咬牙切齒,但同時亦帶起整輯「龍騎」一個個高!!





Box Art & Packing







王蛇
的身形比例十分適中,塗裝金屬紫,比起
figma的深紫更有質感.除頭彫的刻紋及變身腰帶造功細緻外,連脚底亦刻上王蛇的標記,抵讚!!









配件有十四種替換手,六張召喚咭(膠製),召喚手杖及武器
Venosnaker.



活動能力方面,肩甲採用了可拉上的新設計,g
immick十分有心思.而股間關節亦有別於以往的可拉出式設計,兩種新設計既加強了整體的可動範圍,又不影响整個外觀!!再讚!!





召喚手杖可打開,配合多種造型手及召喚咭,狂妄霸氣的王蛇再現!!









Sword Vent - Venosnaker







Final Vent - Veno Crash









相信大家都知道
figma已推出一整個「龍騎」系列,所以自不然兩個廠會有比較.就現時推出所見,笨大真係贏哂!!今次這盒王蛇表現已十分滿意,自己手頭上還有龍騎未開封,見它大大盒又有契約獸,可玩性一定比王蛇更高呢!!

3 則留言:

  1. 出色的一隻shf,龍騎就當然更正,你未影都要快d拿出來玩下先,因為真係好正
    [AJ皇回覆06/29/2012 14:01:08]同樣是超水準,我影左,得閒參考下
    [版主回覆06/27/2012 09:32:28]仲諗緊買唔買埋夜騎

    回覆刪除
  2. 王蛇,我鐘意故事中的男演員,好型,变王蛇亦好正
    [AJ皇回覆06/29/2012 14:00:29]角角super突出
    [版主回覆06/28/2012 12:03:38]型過主角

    回覆刪除
  3. 始終都係鐘情於S.I.C宜家已經完全放棄shf了...
    [版主回覆06/28/2012 12:05:36]我都鍾意SIC多過SHF,但始終有D款SIC一定唔出,所以SHF都係睇款買啦!!

    回覆刪除