2012年6月13日星期三

Super Robot 超合金 - 超級保羅霍特 Big Volfogg


一口氣介紹埋另一盒Super Robot 超合金勇者王系列.説起保羅霍特,其實亦是一個怨念.話説當年的DX系列,方舟J最後都俾我找到,但一SET三機的保羅霍特激音合体套裝的新品就難入手了,所以現在入回盒SR超合金作補償吧!!





Box Art & Packing







不知是不是要按比例出
,玩物高度比超龍神更細小.塗裝方面,金屬紫配合身上胸,,腰甲的紅色透明件,十分搶眼.面相亦十分細緻.金屬部件集中在肩,股關節及雙脚上.













配件有替換手有十種
,
飛索及武器特效件.



活動能力方面
,肩膊的三重關節加強雙手的可動性,要做出蹺手姿勢無難度.,腹的可動幅度大,但股間的二重新關節設計和超龍神一樣,向前的幅度不大但向横則可達水平線,而且裙甲的設計亦令擺
pose有少許困難.另外左腕的螺旋槳幾乎毎次擺pose都要調較或索性拆下,都幾麻煩.







雖然麻煩
,但可動性比勇者王
GGG超龍神,容易做出有如忍者般的誇張動作.





武器包括右前腕的麥林
4000,可另加特效配件.





迷幻音波
.



螺旋槳亦有特效配件
,除加強動感外,亦能重現另一必殺技:大迴轉魔彈及迴旋盾.









另一武器
:
飛索.手拷可開合,飛索則内藏鐵線,可自由扭作不同形.





明明話只買勇者王
GGG,結果就三盒都買齊,難道自己已入坑亦不自覺...

3 則留言:

  1. 隻保羅好似好正甘喎
    [版主回覆06/14/2012 07:47:25]不過真係幾細隻,開盒時我都忍唔住嘩左聲!

    回覆刪除
  2. 火坑已跳入,奮不顧身買下去
    [版主回覆06/14/2012 07:48:48]北斗兄D文筆真係好正,形容得好貼切!

    回覆刪除
  3. 就快出哂, 放心la!!
    [版主回覆06/16/2012 21:12:07]仲有方舟,撃龍神,可能加GGGG......

    回覆刪除