2012年6月8日星期五

Super Robot 超合金 - 超龍神


前陣子介紹SR超合金勇者王時,曾大大聲同自己及各blog友講應該只入勇者王GGG就算.誰知上月尾行經灣仔188,頑仔因搬新舖搞大減價,見盒超龍神同保羅霍特兩盒加埋仲平過Robot魂報喪女妖,真係好難忍得落手唔買,結果我又敗了.而今篇會先介紹超龍神!!





Box Art & Packing









幾年前介紹過
DX左右合体超龍神可大玩變形合体,但可動性差.而今次Super Robot 超合金超龍神則放棄變形,加強可動性,多配件之餘同時又保留左右合体玩法,絶不比舊版差.玩物高度按比例較勇者王細小,紅藍塗裝帶金屬色及光澤,很有質感.金屬部件集中在肩,股關節及雙脚上.













其中一個賣點之一
:炎龍冰龍可分離,將可和即將推出的擊龍神,同樣可分離雷龍風龍,作交叉合体!!



配件相當豐富
,替換手有七種,三種大細的胸甲,用作駁長吊臂及雲梯的部件,專屬武器
E-99及支架.



活動能力方面
,連接身體的肩甲關節可調較,和肩膊的二重關節大大加強雙手的可動性,而且可換入較細型的胸甲,令雙手向前擺動的幅度更大.另外雖然要左右分離,但仍然加入胸二重及腰横向關節,至於股間的二重新關節設計則有點古怪,向前的幅度不大但向横則可達水平線,而且裙甲的設計亦令擺
pose有少許困難.









雖然可動性不及勇者王
GGG,但豐富的武器配件仍大大増加其可玩度.







武器包括
:前腕的機炮



腰間的吊臂及雲梯可作出
全彈發射



配合吊臂及雲梯駁長附件
,接合大型胸甲便能重現用作防禦的一招.



另外吊臂及雲梯可拆下
,接合手柄來作近身戰武器.







超龍神的最強武器
:
E-99.有專用右手配件插入凹凸位來固定握位.





可利用附件接合成更大彈頭 : E-999.之前E-99勉強都可以不用支架,E-999就一定要用.






可玩性比預期中高
.若言問我會不會入勝利之鍵四,可以
100%同歩率咁答不會!!至於擊龍神喎??考慮中!!考慮中!!(謎之聲:睇死你實入!!)

7 則留言:

  1. 呢隻我都有入吖;)平,低玩^0^
    [版主回覆06/08/2012 20:05:03]頑仔個價真係好吸引,仲要係日版!!

    回覆刪除
  2. 正!你破誡入貨是正常!
    [版主回覆06/10/2012 12:34:15]平野都有好野

    回覆刪除
  3. 入埋佢,有得影強龍神同幻龍神!
    [版主回覆06/10/2012 12:35:31]睇下到時個價有無炒起先

    回覆刪除
  4. 恭喜平入
    [版主回覆06/10/2012 12:36:33]十六草超抵

    回覆刪除
  5. GOOD ..我都入左
    等佢作為幻龍神 強龍神的祭品
    [版主回覆06/11/2012 09:33:47]個個都引人入貨

    回覆刪除
  6. 《勇者王》系列真係好多朋友鍾意,下款擊龍神好似係魂SHOP限定,會入嗎﹖
    [版主回覆06/12/2012 07:13:56]好難講,香港鍾意乜都炒一餐XD
    [老祺回覆06/12/2012 04:41:19]應該ok價,因為香港魂shop有得賣..
    [版主回覆06/11/2012 22:13:56]若炒貴就唔入

    回覆刪除
  7. 擊龍神? Buy, buy, buy!!!
    [版主回覆06/12/2012 12:33:25]你呢個魔鬼

    回覆刪除