2012年7月6日星期五

六年真快過・小學畢業禮


今日阿女學校舉行小學畢業禮,一生人只有一次小學畢業,所以話之你天塌下來,都一定要出席!!









原來六年真係過得好快
!!呢六年小學生涯阿女都過得好開心,結識左好多朋友仔,學業方面亦算不俗,當然除左肯努力,我地兩公婆功勞都唔少架!!







除左畢業禮外
,仲有鄧副校同陸神父既榮休,大家都懷著依依不捨之心情送別他們!!







畢業禮後跟住就去謝師宴
!!學校book左帝京酒店食自助餐,都幾多野食架!!



今日對班小朋友黎講
,亦係放縱的一日!!除左食野外,個個都揸住部相機,同朋友老師影相留念!!









P.S.阿女都幾識做,早一日已經同Ava聯手整禮物送俾老師.



3 則留言:

  1. 早晨,恭喜畢業!在暑假後人生另一頁展開了....
    [版主回覆07/07/2012 09:40:07]多謝祝福

    回覆刪除
  2. congratulation, 有無喊先.... 人地爸爸
    [版主回覆07/07/2012 22:53:42]多謝!!有無喊,梗係無啦!!

    回覆刪除
  3. 我下年,原來大一年.
    [版主回覆07/10/2012 23:34:32]六年級要努力呀!!考呈分試呀!!

    回覆刪除