2012年7月18日星期三

S.H.Figuarts - 非公認戰隊・秋葉原連者・秋葉紅


除左幪面超人,本身都有睇開特攝戰隊,但就只係無記逢週日時段至,未試過即時download來看!!但近期卻迷上了一套戰隊,它便是剛完結的「非公認戰隊秋葉原連者!!雖然只得十三話,但透過爆笑演出惡搞傳統超級戰隊的公式劇情,加上本身劇情設定絶不只懂胡鬧,馬馬虎虎,値得推介給各特攝迷看.隨著日漸受歡迎,笨大亦趁機趕快推出其玩物,頭炮便是男主角:秋葉原連者秋葉紅!!





由赤木信夫變身而成的秋葉紅
,本身是個超級戰隊系列的狂熱愛好者,對各戰隊的認知度達100%!!亦因為有他的的縁故,毎次戰鬥得知幹部何時插戰敗旗而取得勝利,最後更發現幕後黒手,向最終敵人:八手三郎挑戰!!



Box Art & Packing






初回附送三個地台.



,腹採用透明件,可清楚看見内部的機械部件.紅色塗裝帶光澤,有裝甲質感,而非公認
LOGO及字樣印塗十分仔細,除身形比例較纖瘦外,玩物的還原度算頗高!!











配件有替換手十種
,兩條頸巾及武器
MMZ-01萌萌射手.



除股間關節比較鬆外
,保持
SHF一貫良好的可動性.



毎次個人變身的出場台風均來自各代戰隊紅戰士
,而非公認戰隊的共同口號是:痛即是強!(集齊三人會再影多次相的.)













MMZ-01
萌萌射手是三名秋葉原連者的變身器兼武器.平時是「小葵」外形的通訊器,變身按下背部手柄的扳機變成槍型戰鬥!!











差點忘記
,非公認戰隊是大人向特攝片,好孩子千萬不要看呀!!
XD

4 則留言:

  1. 好有興趣睇呢套特攝片,可惜無途徑!
    [版主回覆07/18/2012 21:31:45]去uwants search非公認戰隊,自然找到post同seed!!

    回覆刪除
  2. 大人向特攝片
    [版主回覆07/20/2012 09:32:20]幾位女主角都

    回覆刪除
  3. 早晨,我都鍾意呢套《非公認戰隊》,玩具好似三款出齊呢....
    [版主回覆07/20/2012 17:17:00]架車接近三千大元,太貴啦!!玩唔起!!鎗就有少少興趣,不過都係睇下幾錢至決定.....
    [老祺回覆07/20/2012 17:03:36]車﹖好似變形金剛果架﹖同變身鎗都出﹖你會唔會買齊呀﹖
    [版主回覆07/20/2012 09:33:26]連架車同鎗都會出,不過超貴呀!!

    回覆刪除
  4. 可借這套"非公認戰隊"得十二集,唔多夠喉!我仲想睇多幾次博士呢 ~
    [版主回覆07/24/2012 14:20:14]仲有藍,黄戰士呢

    回覆刪除