2012年10月11日星期四

Tiger & Bunny 狂野大抽獎 – S.H.Figuarts WILD TIGER (Face Open Ver.)


自問自己一向没抽獎運,所以之前Tiger & Bunny 搞狂野大抽獎我也没特登去參加.近日抽獎名單公佈,好友Johnson不單「運氣話黎就黎」中左大Wild Tiger Face Open Ver.加一對匙扣,更二話不説話係提早送給我生日禮物,Wild Tiger Face Open Ver 轉贈給我!!在此再三多謝好友Johnson,没他割愛根本没此report出現!!Thanks Buddy!!





Box Art & Packing









虎叔的面相有七八成相似度,上色算不俗.若是有多一兩種表情替換就完美了.













全身上色和QC亦比普通版鮮艷及好.




配件只得六對替換手,手件有上銀色,比普通版靚.










活動能力不多説了,玩法則可以連同之前出的普通版配件共同使用.


















基本上絶對可以一盒SHF出哂,但現在就分作普通,魂限及抽獎三個版本推出,遲些更來多個劇場版添,虎叔已榮升為繼元祖高達,鐵甲萬能俠及星矢後,又一無限影分身術的笨大産品了...

7 則留言:

  1. oh.....
    抄到成千
    都唔係好值的開面版
    [版主回覆10/11/2012 22:15:44]日本仲誇,炒到三萬日元以上

    回覆刪除
  2. 勁呀!! 弓起弓起~

    Tiger 唔知仲可以出多幾多個 version 呢~~? HAHAHA~
    [版主回覆10/12/2012 21:44:29]黎緊仲有6吋模型,貴價12吋.....

    回覆刪除
  3. 哇!連我E個沒收T&B都有D毒到
    [題外話:Angus兄好內沒出BLOG >.<]
    [版主回覆10/13/2012 08:28:24]掛住打Bio 6

    回覆刪除
  4. ...........可能笨大會出個3合1要用800元去買,上色和QC亦十分鮮艷及好.
    [版主回覆10/14/2012 22:17:21]唔奇!!笨大乜都做得出!!

    回覆刪除
  5. 最後我都係放左隻齋藤...
    但bid唔番隻open face 番離orz
    [桜姫 紫夢回覆10/16/2012 22:52:17]轉個頭又變魂shop限定就好了
    [版主回覆10/15/2012 09:54:28]齋藤同face open都有價有市

    回覆刪除
  6. "無限影分身術" 係玩具商呃水的絕招, 睇你忍唔忍到手.......
    [版主回覆10/23/2012 08:53:47]買到你窮

    回覆刪除