2012年11月6日星期二

Tamashii Nation 2012 限定 - S.H.Figuarts H-01


對上一盒DARKNESS BUNNY是魂展2011及魂SHOP限定,所以都估到H-01會同樣以此形式推出,果然在剛過去的Tamashii Nation 2012連同數款限定有售(今次魂展限定品頗吸引,自己合共入了四款),衡量過遲些SHOP個價同現在買不會差太多,所以還是早買早享受吧!!





Box Art & Packing





H-01 – 亞巴杜·馬比力克借用巴納比父母研究來開發而成的機械人,其目的是要抺殺各英雄,再從而控制整個修迪輪城市!!H-01實力強横,各英雄完全陷入苦戰,最後幸得齋藤先生成功破解密碼,終使H-01進入安全模式而停止活動!!



回説玩物,主體沿用Wild Tiger,除了改色和頭彫不同外,看似完全和之前普通版沒分別.但其實亦有少少改動.黒白主色及營光紅透明件鮮艷光沢,而且QC明顯比前作好.












終於集齊這對暗黒二人衆.




配件有替換手六種,地台及三款裝備.




素體沿用普通版,各關節位鬆緊度偏緊,加上金屬脚,表現十分紮實.




裝備包括飛索,但因H-01本身已有飛行能力,所以完全無需使用.





光束鎗塗裝非常靚及精細.





熱能劍可自由裝備在兩手前腕間.








劇中兩種武器經常同用,虎叔及巴納比完全没還手之力!!









重現結局篇精彩對決!!














剛過去的Tamashii Nation 2012展出了SHF Tiger & Bunny 未出的三位英雄及劇場版新角色,斷估Bandai唔會全部都限定推出呱...

3 則留言:

  1. 其實沒追E輯動画,或者係沒有少年時愛看動畫片的心,玩具可不錯。
    有空來我BLOG 看北斗14
    [版主回覆11/07/2012 11:16:01]OK

    回覆刪除
  2. 呀...Angus兄,你竟然入左E隻?用左幾錢?
    [影軒,之翔回覆11/09/2012 16:39:05]YO!AJ兄回來了
    [版主回覆11/09/2012 10:07:18]等你UPDATE
    [AJ皇回覆11/09/2012 01:05:25]是說我嗎? 好快有玩具分享呀 hehe,近排工作忙 又 夜晚掛住打機 所以冇影相,我連自已個blog都好似成個week冇睇過,說回angus兄這玩具,d武器真係好有型
    [版主回覆11/08/2012 21:32:38]可能有野忙呱...
    [影軒,之翔回覆11/08/2012 18:18:54]呀.....Angus兄,講少少題外話.......AJ兄好久沒寫BLOG了,你覺唔覺?
    [版主回覆11/07/2012 20:31:44]我對Tiger & Bunny中毒極深

    回覆刪除
  3. 有冇入卡隆,我隻忍唔住賣咗,好彩魂shop暗番隻
    [版主回覆11/10/2012 00:12:28]無入EX,有入freedom

    回覆刪除