2012年12月14日星期五

S.I.C.極魂 - 幪面超人古迦 Rising Ultimate Form

平成第一人幪面超人古迦三種黑金色的形(Amazing Mighty Form,Ultimate Form,Rising Ultimate Form)就是擁有一股攝人魅力,幾乎毎次一有玩物上市均掀起搶購炒買潮,而今次便輪到S.I.C.極魂!!(幸好自己在頑仔以合理價入了.)




Box Art & Packing



未正式介紹玩物前,先來個『重現腰間大行動』,看看未改前胃腩蓋哂,成條腰唔見左...



參考TD網友的做法,從斬鬼揪出腰間的balljoint (要少少暴力)和原本古迦短了一截的balljoint互換.(斬鬼換了短balljoint後絶不影响外觀及可動性,放心!!)


互換後古迦六舊腹肌重現,條腰返黎啦!!



由安藤賢司原形制作,首次被S.I.C.化的幪面超人古迦 Rising Ultimate Form,可能本身個造型關係已很配合S.I.C.,老實説和原設計分別不大,只是在護甲上加入不少刻紋便算,連之前S.I.C.Ultimate Form將對眼改為邪惡少少都沒有,感覺上驚喜有所欠奉了...當然以極魂如此細小有這仔細造功仍然是十分難得的,而相信今盒極魂最大賣點,便是可自由換上黑眼紅眼,毋須像SHF分兩盒買呢!!


















配件有黑眼頭彫及替換手六種.


活動能力比預期中強,肩甲可有限度擺動,不大阻礙雙手的可動範圍,手肘位出奇地可屈曲的角度大,而股間方面,脚可提上至90度水平,而膝關節同樣屈曲角度大,小腿可貼近大脾,接地性亦算良好.至於關節的強度亦不俗,整體表現算十分滿!!




幪面超人古迦Rising Ultimate Form - Decade劇場版「All Rider VS Shocker」中首次登場.黑眼是受「地之石」所操控的暴走形態.












而紅眼則是「地之石」破壞後雄介回復清醒的形態,而之後出場亦是以紅眼為主.
















期待輪到正統推出時安藤先生可以俾到驚喜給各S.I.C.迷吧!!

7 則留言:

  1. 配件好少.......可惡的笨大
    [版主回覆12/14/2012 16:43:32]極魂係咁上下啦....

    回覆刪除
  2. 好耐無買極魂, 竟然CUT咗腰關節咁過份??
    [版主回覆12/18/2012 09:29:10]仲要官圖係無事,實物出黎至cut 短左

    回覆刪除
  3. 近期要杜牙根,無錢買玩具
    [版主回覆12/19/2012 09:44:51]身體要緊,保重,保重!!

    回覆刪除
  4. 希望佢盡快出SIC版啦...
    [版主回覆12/25/2012 22:57:47]大家齊齊等

    回覆刪除
  5. 已算好正
    [版主回覆12/26/2012 22:41:26]貪心嘛,如果改多少少會更正呢

    回覆刪除
  6. 北斗十六你好似睇左未!?

    回覆刪除
  7. Masked Rider Fourze2013年1月13日 下午8:38

    其實SIC OOO更好吧!

    回覆刪除