2008年11月11日星期二

超合金魂 GX-43 - 闘將大武士 DAIMOS (PART I)


大武士 - 一套兒時也有追看的卡通片,不過印象就比較模糊,只記得係大貨車變機械人.到後黎又係拜機戰所賜,先至記返起它.今次超合金魂GX-43推出的大武士,未發賣前評價已經好壞參半,而大部份的評擊都是來自新設計的變形系統不忠於原作.而事實上,是不是真的那麼差嗎?


Box Art & Packing






先説大貨車 TRANZER - 不作戰鬥用途,武器只得車頭的機關炮及車尾的飛彈,外形忠於原著,似足架大貨車.但如果和十幾廿年前的合金比較,可能有人會覺得寡的,因車身没電鍍,少雕刻,看起來的確遜色少少,但我還是比較喜歡現時的合金魂多些.





車頭兩枝機關炮用上軟膠製,所以有少少彎.



主角龍崎一矢所駕駛的TRIPER 75S,可打開駕駛席看到龍崎一矢駕駛時的姿態,車尾兩側可打開成為後翼的同時可推出引擎.





同時附有和大武士同比例的兩款小型TRIPER 75S.



小型支援戰鬥機GARUVER FX II,由京四郎及和泉博士的孫女奈奈所駕駛,没甚麼gimmick.(玩機戰時不可少的修理機之一)



附武器展示架,以及内可放置POSE手及附屬部件的TRANZER專用地台.



同比例的小型TRIPER 75S可放入車尾的活門.



變形系統及各武器解説,留待下PART再講.





3 則留言:

  1. 都幾好玩喎。 期待 變形系統及各武器解説
    [版主回覆11/12/2008 14:00:00]隻野而家大插水,抵玩啦!!

    回覆刪除
  2. 但我見到隻美版五虎,好似好毒。
    [版主回覆11/12/2008 17:32:00]隻百獸王合体後幾大隻架!!不過全膠宴,我就吾係咁中啦!!

    回覆刪除
  3. 哈哈,可能我比較近百獸年代掛。 不過,全膠就……又真係差左少少既。 希望,金屬原料價格下降,各大廠會出返多d金屬啦。

    回覆刪除