2008年11月29日星期六

TAMASHII NATIONS 2008 IN ASIA (聖衣神話篇)

輪到講相信係今次[TAMASHII NATIONS 2008 IN ASIA]既重頭戲-聖衣神話系列.個場差不多大半位置係用黎展出神話,對我地呢班星矢迷黎講真係好滿足!!先講隻1:1人馬座聖衣,好大隻,,如果真係要人着上身都幾辛苦.




睡神修普諾斯,聖衣型態比之前睇更靚,但人型面相就真係俾對水汪汪眼神嚇親.




雙子之神鬥士-白虎



穆和貴鬼



童虎和老師



艾斯美達



一輝師傅-古路廸



假射手座聖衣




鋼鐵聖鬥士




黄金聖衣箱



黄金五新生青銅



即將推出,成八千銀既射手座聖衣展示台,好貴,買吾起!!




經典場境-射手宮一幕





十二宮之戰中紫龍救冰河的一幕,但點解會著左最終青銅呢??





於冥界天琴座歐路菲彈奏的一幕,幕後真係坐左冥王瞬架!!




最後一個情景-雅典娜感嘆 VS 雅典娜感嘆




細看之下發現冥衣還刻上裂紋,好仔細.




全聖衣神話系列,但吾知點解,竟然無雅典娜!!



至於今次去會場既最終目的,當然就係要入限量薜安啦!!但話説尋日自己兩點鐘去到會場時,已經有好多人排緊隊,d staff仲話今日派果200個籌已經派哂,想買既話明天請早啦!!oh no!!吾通真係要第日再去??正當我影完相,係電話度同Ava講買吾到要走之際,有位好心人輕輕拍一拍我,問我係咪想要??話反正三盒quote用吾哂(原來一個人最多可以買三盒)加多廿蚊幫我買埋!嘩!!緊係好啦!!我再搭車黎車錢都吾只廿蚊啦!!就係咁我就成功入得到呢盒魂nation限定薜安喇!!



講返個展覧,都可以話値得一去既!!話哂香港高達展就年年兩三次,呢類型既玩具展真係算係第一次!!如果有下次,期望可以搞大D,多D野睇,有多D限定商品賣就最好啦!!另外會場有份問巻填,填完就可以做會員.如果個會員制係可以訂魂shop入面D限定商品就very good喇!!因我睇中左原色版神聖衣啊!!


1 則留言:

  1. 不過大會安排好有問題.我們12:30到達.一早便派籌給人買會場白羊.可能大會沒有搞show經驗.居然比沒有籌的人可以進場,所以遲遲入唔到場,等到3:30左右才可以進場
    [版主回覆11/30/2008 08:47:00]果日我都見排左好長龍,有D人仲同staff發生爭執,希望未來幾日大會有好D既安排,例如1-10號係某時段黎買,其餘未到果D人可入場參觀,無謂要人等咁耐丫!!

    回覆刪除