2008年12月16日星期二

[PS3] - 高達無雙2


Koei [高達無雙2]終於推出,上一集整隻game個表現真係認真麻麻,不論機體及game mode都少得可憐,而今集就加上大量MS及角色,game mode亦多左,増加耐玩度!!剛剛用阿寳玩左三關Official mode,感覺良好,畫面同BGM比上集有明顯進歩,而且吾多覺有lag及隱形人出現.另外最驚喜係劇情可以話跟足0079(估計其他登場的Gundam系列有部份都會跟返原作的故事進行)玩起上黎特別投入,吾似得上一集咁搞個老作故仔出黎撩交打,咁睇怕我又要花不少時間喇……


今次隨game附送透明紅渣古模型一盒,不過對上果次送既RX-78我都好似無掂過...



Scan埋少少Menu俾大家睇睇啦!!






2 則留言:

  1. 又發毒......今年無錢啦!
    [版主回覆12/17/2008 11:39:00]今次真係好玩過上一集n倍,一定要買啊!!

    回覆刪除
  2. 請問隨game附送透明紅渣是否SonyStyle限定呢?
    [版主回覆12/18/2008 00:08:00]買行版送的,如果買日版應該無喇...

    回覆刪除