2008年12月28日星期日

S.I.C. - 幪面超人CHALICE WILD FORM


基於對隻魂nation超限定CHALICE充滿怨念,但現在要找一隻全新的相信非天價難得.於是昨日便去皆旺2/F那間專賣S.I.C.的鋪頭買這隻皆旺限定的卡里斯 Wild Form.很多人説該店老細為人很吋,但我幫襯時他詳細地説明如何令關節回復緊度,又開著眼部和心口的開關掣給我看,服務十分之好呢!!


回説玩具本身,外形和原作TV版比較,只作出少許改動,令其造型更見邪惡.





活動能力方面,原先關節是比較鬆的,後經老細指引,用小小白膠漿塗上後,情況已有所改善,但刪除脚掌關節就實在有點不好了.手部配件則有一對造型手及一對握手.




武器方面有 - 醒弓






WILD FORM的獨有武器 - 醒鎌 WILD SLASHER






總算為自己怨念解除,現在就只差隻GARREN JACK FORM.



10 則留言:

  1. 我久唔久都聽人講,話可以整d膠水係關節上。 但係邊隻膠水呢?
    [版主回覆12/29/2008 11:42:00]普通係文具舖賣果D白 膠漿已經得!!塗小小落去,多左就抹走,乾左係無色既,咁D關節就會緊返架啦!!

    回覆刪除
  2. 四眼仔貨? 幾錢啊?
    [版主回覆12/29/2008 11:41:00]係四眼仔貨啊!!Only 4字頭,入得過!!

    回覆刪除
  3. 等我仲以為無乜痴力既萬能膠添。
    [版主回覆12/29/2008 11:44:00]我初初都吾識架,後經老細教路,先至知可以咁做!!

    回覆刪除
  4. 跟原裝果隻應該沒有什麼大分別嗎...?
    [版主回覆12/29/2008 17:57:00]只係額頭位需要補返少少金色,其他對比過真係無大分別.

    回覆刪除
  5. 等緊09年的sic 1號+電單車.
    [版主回覆12/29/2008 20:19:00]Vol.46 The First 1號+電單車,我都等緊,記得好似係2月出

    回覆刪除
  6. 買左笨四(天津四)未?
    [版主回覆12/29/2008 23:02:00]應該呢一兩日入手呢

    回覆刪除

  7. 這只我老師都買左!!4字頭都唔買,3字頭先買!!!

    [版主回覆12/30/2008 11:49:00]四眼仔d貨價有時都幾海鮮架

    回覆刪除
  8. 你會09年的sic 1號+電單車. 我都有些心動
    [版主回覆12/30/2008 12:55:00]不過SIC版 The First 比 MR版好似肥仔左少少...

    回覆刪除
  9. 想問下而家仲買唔買到?! 我去到幾次佢都冇開門.
    [版主回覆07/20/2009 23:02:00]好似仲有貨,你試吓六點後去,應該開左門喇!!

    回覆刪除
  10. 我都剛買了這隻,同樣是怒念的原因.
    我這隻的左右膊頭的甲很難裝上,你是用什麼方法裝上去?是不是要用風筒吹軟它才裝到的?
    [版主回覆08/29/2009 09:21:00]係呀!!用風筒吹軟,仲要用少少陰力裝上去.千其唔好大大力,好易斷架!!

    回覆刪除