2008年12月9日星期二

[Wii] - 龍之子 VS CAPCOM


自己已經好耐好耐無買過Wii game,而家終於都等到一隻我好想玩既game!!就係呢隻[龍之子 VS CAPCOM].有玩開以前CAPCOMcrossover格鬥應該會似曾相識(Marvel, X-Men,SNK).今次引入龍之子旗下既動畫人物作crossover,投入感大増,加上又有得玩mini game,増加耐玩度.頭先玩左陣,爽快度一流!!不過我諗我要盡快物色支joystick先得啦!!





最後scan埋各角色既出招表俾大家睇!!







4 則留言:

  1. 出左?? 我都愁緊買咩 joystick好....完全唔識邊D好~~
    [版主回覆12/10/2008 09:17:00]尋日行哂188全場都吾見有joystick賣,而家唯有等同框出果隻啦!

    回覆刪除
  2. 好唔好玩呀?
    [版主回覆12/10/2008 11:38:00]正!!連招駁超必好爽!!

    回覆刪除
  3. 嗚................................
    我無 Wii 呀....................
    [版主回覆12/10/2008 17:41:00]話吾定遲D移植去其他機種呢

    回覆刪除
  4. 好想玩,好想用黃金戰士
    [版主回覆12/11/2008 09:26:00]黃金俠幾屈吓!!幾下連招已經扣人大半條bar....

    回覆刪除