2009年2月17日星期二

Robot魂 <Side MS> - Seravee Gundam


Robot系列終於輪到Gundam OO四子最後一人 - 提耶利亞.厄徳專用機 GN-008 Seravee Gundam 登場.説起這台機體,由初登場時便一直期待其隱藏秘密,到第十四話終於掲曉,估不到是從背後彈出機體,真的有點兒驚喜呢!!


Box Art & Packing





先説Seravee Gundam,作為重裝兼火力大的機體,厚甲的身形已成為其標籖.






活動能力方面,今次各關節位其實真係做得好足,而且十分之緊,加上背後的Seraphim Gundam出奇地輕身,絶不會有站不穩的情況出現!!奈何因其身形影響,其優點才未能凸顯出來.




配件方面,合共有兩對手替換.但因太軟身,根本握不緊合二為一的GN Double Bazooka, 只可以靠連接背部GN加農砲II來穩定槍身.藏著GN-Drive的高達臉需要用配件替換才可展現.鐳射劍有兩把,如想六劍齊發便要向其餘兩機借了.







輪到説Seraphim Gundam,變形過程可以話忠於原著.







活動能力亦令人滿意,不過配件中的兩對握手同樣存在用料太軟的問題,連握一支GNバズーカ亦手軟.






如果不是手件太軟問題,Seravee絶對係四台Gundam中最好玩的一盒.



5 則留言:

  1. 買左 Seraphim Gundam的1/144,但肥仔機未買
    [版主回覆02/18/2009 09:24:00]看過其他網介紹,Bandai今次出既1/144真係出得幾好!!

    回覆刪除
  2. 第一次見Seravee時, 仲以為又爆甲........
    [版主回覆02/18/2009 11:31:00]其實爆甲呢個設定都幾得吓

    回覆刪除
  3. 肥仔既拳頭對上有個凹位可以裝上支炮既尾部來穩定槍身 架
    [版主回覆02/18/2009 13:53:00]我就係用左呢個方法,如果吾係支槍一早跌左落黎囉

    回覆刪除
  4. 有無辦法將個頭收曬入去,唔突出黎呀?

    http://hk.myblog.yahoo.com/pkkachi1996/article?mid=72
    [版主回覆05/04/2009 19:41:00]好似係死症,無得醫....

    回覆刪除
  5. Setsuna Wong Repair II2010年7月9日 下午4:12

    Seraphim Gundam個頭拆唔拆得出呢?如果拆倒,咪唔使突出黎禁樣衰!官網幅圖可以將個頭收曬入去,騙人!
    [版主回覆07/09/2010 16:24:00]好似唔拆得....

    回覆刪除