2009年2月7日星期六

S.H.Figuarts - 幪面超人 KABUTO


對自己黎講,幪面超人KABUTO可以話係平成Rider中最吾鍾意既一輯,最討厭係D劇情,完全係一套鬧劇!!真係可以話係捱住黎睇!!而除左地獄兄弟外,其餘4位Rider造型真係幾得,由其係KABUTOGATACK.呢盒S.H.F. KABUTO是上星期入手的,(入手原因係結尾講)雖然近日出左黑KABUTO,但要我選揀,我都係鍾意原本紅色多D.


Box Art & Packing





上色及QC不俗.酒紅色的上身十分搶眼,手脚的比例亦造得好好,奈何條頸就長左少少.面形亦有少少走樣.





活動能力表面不俗,股間的關節令踢腿的動作很自然,手脚的Ball Joint及雙重關節亦大大加強其活動範圍.





配件方面,替換手有7,可轉換成槍,斧頭及短劍的武器 カブトクナイガ.






「天の道を往き、総てを司る男



1,2,3, Rider Kick




話説上次瑞記開倉,Ava係免費區睇中左個Hello Kitty垃圾筒,為左換返黎,就係咁,我就執左呢隻KABUTO返黎喇!!(哈哈!!終於可以大條道理買玩物喇!!)



1 則留言:

  1. wahahaha~
    買得好~
    [版主回覆02/10/2009 23:30:00]絶對係Hello Kitty垃圾筒下既副産品

    回覆刪除