2009年5月5日星期二

Humable Movanize Model – 閃光高達


眼鏡廠 Banpresto景品 Humable Movanize Model 第三彈.之前係C3用十蚊夾來的收獲,第一次接觸這系列,估不到現在的景品,已有如此高質數.


Box Art & Packing




造型為Shining Gundam Super Mode.上色不差,自己加上少少滲線,整體表現比起以前的MIA系列更好.





活動能力方面可謂十分驚喜.小小的景品,全身用上ball joint及多重關節,pose全無難度.





配件除本身拳頭外,就只得一對手掌作替換.係就係少左D,但超可動範圍足以彌補一切.




必殺 - 閃光






搞到有少少想入埋之前出既神高達及東方不敗添!!



7 則留言:

  1. 哩個 series 又真係幾有型既~
    [版主回覆05/06/2009 14:50:00]而且價錢唔貴,抵玩!!

    回覆刪除
  2. 你就好啦, 夾到.
    恨死隔離.
    有D係人同馬, 好似仲靚.
    [版主回覆05/06/2009 19:36:00]我都用左十蚊試夾人同馬,不過唔得....

    回覆刪除
  3. 我見我D朋友話唔係夾,係要推.
    [版主回覆05/08/2009 12:12:00]精太我見D人都係用呢個方法

    回覆刪除
  4. 可動怛好強....pose又靚.thx
    [版主回覆05/08/2009 12:13:00]真係幾抵玩架

    回覆刪除
  5. 抵玩
    [版主回覆05/08/2009 22:33:00]係啊

    回覆刪除
  6. 你好, 初次發言, 眼鏡廠的可動景品系列, 真係幾款都咁精彩, SCMEX, Humable, 騎馬武者
    [版主回覆05/21/2009 11:18:00]Hi!! 多多指教!!可動景品真係幾正,搞到我有D心動想買返之前既系列

    回覆刪除
  7. 再看多次先睇真, 你滲佐墨線, 好得喎, 你唔映埋盒面, 我仲以為原本有
    你採用選擇性的重點滲線, 效果好過將所有線都滲, 記低佢作 reference 先
    [版主回覆05/21/2009 15:46:00]thx!!

    回覆刪除