2009年6月18日星期四

山口式 - 紅蓮 & 螺巖


經歴半年的停産期,山口式終於以新包裝,新定價,重新推出!!無可否認,新山口式無論係上色及成品方面都比以前好,2400円都算値既.而淨係六月份已經有六隻推出,攻勢強勁!!好彩自己只係中天元突破,唔係買哂都幾甘吓!!


Box Art & Packing





終於輪到卡米拉的專用顔面紅蓮及西蒙駕駛的小型顔面螺巖登場.因為比例關係,紅蓮比一般山口式細,11cm.螺巖就更加細到好似個五毫子.另外隻紅蓮好多地方都重新做過,算係幾有誠意.






活動能力方面,紅蓮是一貫ball joint形式,没甚麼好談.値得一提係今次ball joint的收藏位幾好,如手肘位便加了膠圈遮蓋.至於螺巖則肩膀及股間可動.






配件方面,紅蓮有替換手五種及武器大型太陽眼鏡.而螺巖則有替換表情,手鑽及股間鑽頭.







終可重現兄弟合体技 - 「男之魂完全燃燒大砲球攻撃」.




下月出埋大紅蓮及超銀河後,會唔會有機會出可唐王呢?



8 則留言:

  1. 在之前看一個一隻由合金做 成千幾蚊 ...日本野..
    勁..令 ..
    [版主回覆06/18/2009 20:15:00]係啊!!果隻Konami 合金正野黎架!!

    回覆刪除
  2. 天元真係幾適合在山口系列上出, 但買了紅蓮螺眼及螺旋眼就冇再買, 好像有轉代理問題, 搞到隻紅蓮螺眼到現在都未有翼, 之後放棄唔玩了
    [版主回覆06/19/2009 10:55:00]隻Enki近排返左貨,應該好易找到!!

    回覆刪除
  3. 我要enki呀
    [版主回覆06/19/2009 12:00:00]好似話淘寳好多Enki,仲幾平添!!

    回覆刪除
  4. 嗯嗯....
    不過只係欠個主角係到0 0
    加埋招牌姿勢>___<
     
     
    [版主回覆06/19/2009 23:41:00]熱血!!

    回覆刪除
  5. Enki 見到好多地方有,螺旋眼就冇... 
    [版主回覆06/19/2009 23:40:00]螺旋眼斷市呢個真係估唔到

    回覆刪除
  6. 唔中佢,EVA就中曬
    [版主回覆06/19/2009 23:41:00]EVA我仲諗緊.....

    回覆刪除
  7. 然後要說句招牌的出場對白...
     

    回覆刪除
  8. 中2動漫既你,,+個blog友...
    [版主回覆07/03/2009 22:31:00]Hi!!

    回覆刪除